حوزه کاری آیت الله رئیسی عاری از مردم است. پشت ویدئو کنفرانس و قرنطینه خانگی نیست


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813609

احمدعلی مقدم گفت: حوزه کاری رئیس دولت سیزدهم در زمره محرومان و آشنایان به مشکلات آنان است. ایشان واقعاً خادم مردم به حساب می آیند و در دورترین نقاط کشور در کنار مردم حضور دارند، در حالی که روحانی هرگز در میان مردم نبوده و از مشکلات آنها بی خبر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص مقایسه اسفند جاری، آخرین ماه دولت روحانی و دولت آیت الله رئیسی، گفت: البته اولین راهپیمایی دولت آیت الله رئیسی با اسفند گذشته روحانی بسیار متفاوت است. ، مرغ، اما امسال علاوه بر تولید بالای مرغ گرم، توزیع مرغ منجمد نیز پاسخگوی نیاز بازار بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به نتایج منفی اقتصادی دولت روحانی و سفر نکردن به مدت دو سال از ترس تاج و تخت، افزود: زخم های مردم بسیار متفاوت است. روحانی در دوران ولیعهد دائماً در قرنطینه بود و در نهایت جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس دنبال می کرد، اما آیت الله رئیسی حتی در روزهای جمعه و تعطیلات نیز در جمع مردم است و مطالبات مردم را پیگیری می کند و مشکلات بسیاری از استان ها را حل می کند.

تلاش مردم برای از بین بردن تاج

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با مقایسه وضعیت تاج و تخت دولت روحانی و آیت الله رئیسی تاکید کرد: در دولت سیزدهم و محل فعالیت اکثریت مردم دوز سوم را تزریق کردند. واکسن که نشان از تلاش مردم برای ریشه کن کردن تاج و اهمیت بهداشت عمومی دارد اما در دولت روحانی در راس کرونا به دلیل واردات بسیار کم واکسن، واکسیناسیون عمومی انجام نشد صدها نفر از هموطنانمان سقوط کردند. هر روز قربانی تاج گذاری و بی تدبیری مسئولان می شود.

این فعال سیاسی گفت: در دولت بنفش به مدت هشت سال عملاً افراد کم تجربه و غیرحرفه ای مدیریت اقتصاد کشور را به دست گرفتند، بنابراین روحانی کمترین رتبه ریاست جمهوری را در تاریخ جمهوری اسلامی دارد، زیرا مدیران خسته و حرفه ای او – غربی هستند. توجه به تولید و عدم استفاده از نیروی داخلی، تنها به سازش و مذاکره با شیطان بزرگ آمریکایی می اندیشیدند و به ترامپ و بایدن امیدوار بودند.

دولت اصلاحات روحانی با شعارهای متقلبانه و دروغین آرای مردم را به دست آورد

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در حالی که از این توافقات شکست خورده تنها صنعت و دانشمندان هسته ای کشور و سردار سلیمانی ضرر کرده اند، دولت فعلی به دنبال هیچ توافقی نیست، بلکه به فکر مذاکره و توافق مناسب در صلح است. و بدون التهاب.» در معیشت مردم است، همان طور که ایشان از ابتدا فرمودند، ما اصلاً برنامه های دولت را روی برجام نمی گذاریم، بلکه به توان و امکانات خودمان می پردازیم.

وی با بیان اینکه دولت اصلاحات روحانی با شعارهای فریبنده و دروغین آرای مردم را به دست آورده و در هشت سال گذشته چیزی جز نارضایتی، نارضایتی، فقر و خالی کردن جیب مردم ایجاد نکرده است، آنها را اعمال کرد و یکباره بنزین را سه برابر کرد. مدام از دولت های قبلی انتقاد می کرد در حالی که خود عملکردی وحشتناک و غیرقابل قبول داشت.

آیت الله رئیسی علاقه ای به ریاست، دفتر و تشریفات ندارد

مقدم با بیان اینکه آیت الله رئیسی علاقه ای به ریاست، دفتر و تشریفات نداشتند، تاکید کرد: حوزه کاری رئیس دولت سیزدهم در زمره محرومان و آشنا به مشکلات آنان است. ایشان واقعاً خدمتگزار مردم به شمار می روند و در دورترین نقاط کشور در کنار مردم حضور دارند، در حالی که روحانی هیچگاه در میان مردم نبود و از مشکلات آنها آگاه نبود و در مواقع نیاز و نیاز مردم، به مشکلات ریز دیگری مشغول بود تری بود و پشت شیشه دودی ماشین لوکسش به چهره مردم نگاه می کرد و از میزان رضایت مردم آمار می داد!

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان کرمان با اشاره به سیاست های دولت یازدهم و دوازدهم گفت: جهش شدید قیمت ها و شوک ها. او به تجارت و معیشت مردم دست داشت و علیرغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دولت باید تلاش کند در ماه های آخر عمرش خوب کار کند تا خاطره خوبی در اذهان مردم به جا بگذارد»، در ماه های اخیر گوش نکرد. خود دولت او هیچ تلاشی برای تغییر سیاست خود نکرد و دائماً اجازه افزایش بیشتر داد.

روحانی عملاً هیچ کاری برای ارتقای اعتلای ایران اسلامی و رضایت مردم انجام نداده است

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: این در حالی است که آیت الله رئیسی با روابط بسیار خوب با سایر قوا، ارتباط بی نظیر و مستقیمی با مردم مناطق فقیرنشین دارد و عرضه و فراوانی کالاهای اساسی به سرعت حاکمیت را در اختیار گرفت. او در عرصه عمومی حضور میدانی پیدا کرد.


وی گفت: روحانی عملاً هیچ کاری برای ارتقای اعتلای ایران اسلامی و رضایت مردم انجام نداد و مدام با نظرات رهبر معظم انقلاب مخالفت کرد و همه برنامه‌های خود را به نتیجه و وعده‌های پوچ شیطان بزرگ ربط داد. غرب به دنبال خنثی کردن تحریم ها و ایستادگی در برابر دشمنان نبود، در حالی که آیت الله رئیسی معتقد بود که با فرماندهی ولی فقیه، مسئول و کارگزار به حل مشکلات مردم پایبند است و در همین مدت کوتاه قدم های بسیار خوبی برداشت. تحریم ها را خنثی کرد و هرگز مذاکرات را قطع نکرد.

دبیر کلاه امام و جبهه رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی با وجود کسری بودجه زیاد و خزانه خالی با نتایج جهادی، بر توان داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین محله راهبردی تکیه کرد. سیاست و روابط با نیمی از کشورها تاثیر اقتصادی دنیا بر مشکلات فائق می‌آید و امیدواریم کابینه آیت‌الله رئیسی و همه مسئولان دولت سیزدهم با رئیس جمهور محبوب همکاری کامل داشته باشند و مانند ایشان در میدان باشند و تلاش کنند تا خدای ناکرده شاهد پیشرفت بیشتر باشید. دولت باشید و بالاتر از همه شرایط زندگی مردم را بهبود ببخشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید