سردار سلیمانی الگویی موفق برای خدمت به مردم بود/ مدیریت ویدئو کنفرانس جایی در انقلاب ندارد

ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794894

مجتبی آقایی گفت: در دولت گذشته بالاترین سطح دولتی کشور از راه دور و از طریق ویدئو کنفرانس با مردم ارتباط برقرار می کرد. این حکومت در اجزای جمهوری اسلامی جایی ندارد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: امام علی (ع) در خطبه 216 نهج البلاغه می فرماید: «الان مردم خوب نباشند مگر اینکه دولت خوب رفتار کند» که سردار سلیمانی الگوی موفق خدمت بوده است. مردم.

مجتبی آقایی ادامه داد: اخلاص در عمل و ولایتمداری سردار دلا در این چهار دهه از انقلاب بهترین تبیین برای شخصیت بی نظیر شهید مقاومت است.

وی افزود: این شهید در بحران های مختلف کشور در صحنه حضور داشت و صبورانه به مشکلات گوش می داد و مردم را در آغوش می گرفت و دلداری می داد.

این کارشناس تصریح کرد: در دولت قبل بالاترین سطح حکومتی کشور از راه دور و از طریق ویدئو کنفرانس با مردم ارتباط برقرار می کرد، این دولت در اجزای تشکیل دهنده جمهوری اسلامی جایی ندارد.

وی افزود: خوشبختانه با انتخاب درست و به جای مردم، اعتماد از دست رفته مردم به مسئولان بازگشته است، اما باید مواظب خود باشیم، زیرا مقام رهبری یک امتحان الهی است که نتیجه اولیه آن خدمت به مردم است. مردم. ،” او گفت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با روحیه جهادی و مردمی توانست سرسخت ترین دشمنان اسلام را نابود کند و پرچم احیای اسلامی را در جهان به اهتزاز درآورد.

این کارشناس بیان کرد: حاج قاسم نیز در کنار نیروهای خود در جبهه حضور داشت و همین ویژگی باعث دلگرمی رزمندگان در خط مقدم و شجاعت آنان در مبارزه با جبهه حق می شد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر مسئولان برای مردم کار کنند و خدا را در همه امور به عنوان اصل قرار دهند، حتماً خداوند عزتی مانند سلیمانی به آنها عطا خواهد کرد که هیچکس نمی تواند آن را حذف و کاهش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید