ما در اتحادیه جهانی کشتی جایی نداریم و داوری به ضرر ماست / برادرم یکبار ضربه فنی به من زد!

زمان: 13:40
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776260

تکنیک های زیبای محمدعلی مانع از حذف IOC از مبارزه در المپیک شد.

قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: بی عدالتی هایی وجود دارد که متأسفانه به دلیل اینکه جایی نداریم رخ می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا گرای قهرمان کشتی جهان و المپیک در مورد کسب مدال طلای جهان گفت: خدا را شکر در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدم. سعی می کنم خودم را کنترل کنم و در مسابقات زیاد استرس نداشته باشم. ما 3 برادر هستیم و من و محمد علی موفق شدیم نماینده کشورمان در المپیک و مسابقات جهانی باشیم. والدین من کلید موفقیت ما در کشتی بودند. وقتی دلسرد شده ایم همیشه انگیزه داشته ایم.

تیم ملی کشتی کشور در مورد تکنیک های مورد استفاده برادرش و او به ما گفت: محمدعلی نیز تکنیک هایی را انجام می دهد که کشتی را جذاب می کند ، به همین دلیل نمایندگان کمیته بین المللی المپیک به حذف کشتی از المپیک فکر نمی کنند. امیدوارم بتوانیم در بازیهای المپیک بعدی نیز مردم را خوشحال کنیم. ما در کودکی سعی می کردیم به زور تکیه نکنیم و رزمندگان فنی باشیم. شرایطی نیز برای نشان دادن این تکنیک ها در مسابقات مختلف ایجاد شده است.

وی گفت: “من در وزن 72 کیلوگرم می جنگم ، اما از سال 2019 به بعد تصمیم گرفتم در وزن پایین برای انتخابی المپیک شرکت کنم.” این بسیار دشوار بود زیرا هیچ کس در آسیا سهمیه نداشت و من موفق شدم سهمیه 67 کیلوگرم را دریافت کنم. سپس به المپیک رفتم و طلا گرفتم و یک ماه و نیم بعد آن طلا را در جهان به دست آوردم.

وی با بیان اینکه شیراز به شهر کشتی شکسته تبدیل شده است ، توضیح داد: این یکی از قطب های کشتی شیراز است. ما می توانستیم نمایندگان بیشتری داشته باشیم ، او از ده نفر منتخب صرف نظر کرد وگرنه نیمی از نمایندگان از شیراز بودند. امیدوارم حمایت از استان فارس افزایش یابد.

کشتی گیر طلایی کشورمان در المپیک توکیو در مورد تغییر وزن و اینکه چرا محمد علی در المپیک مدال نگرفت اذعان کرد: من در حال حاضر 67 کیلوگرم وزن دارم و تغییری برای تغییر وزن ندارم. قبل از فینال ، محمد علی با قهرمان جهان مبارزه کرد. کشتی 5-5 بود ، نماینده اتحادیه جهانی در هیئت داوران نشست و پس از اعتراض ما رای را پس داد. بی عدالتی هایی وجود دارد که متأسفانه اتفاق می افتد زیرا ما جایی نداریم.

گرای در پاسخ به این س howال که چگونه با محمدعلی تمرین می کنید و او را قبلاً گرفته اید یا او شما را گرفته است ، تاکید کرد: ما با هم تمرین کردیم. ما در یکی از مسابقات قهرمانی کشور در فینال با هم دیدار کردیم. وقتی برای مبارزه آمدم ، او با چوب دستی به من ضربه زد و ضربه فنی به من زد.

تیم ملی کشورمان با وزن 67 کیلوگرم ادامه داد: در مسابقات جهانی نروژ ، همه آمدند تا با تمام وجود قهرمان المپیک شوند. من قبلاً دشمن گرجی را با اختلاف زیاد شکست داده بودم ، اما او برای پیروزی در این نبرد آمده بود ، بنابراین من توانستم او را شکست دهم. من به کشتی گیر ژاپنی صلیب داده بودم و بعد از اینکه اعتراضات صورت نگرفت ، با همان هوادار توانستم آن را ببرم.

او گفت: “من هنوز درباره حضورم در لیگ برتر تصمیم نگرفته ام و باید با کادرفنی صحبت کنم زیرا من تازه برگشتم و استراحت کردم.” مبارزان از افراد فقیر هستند ، اما منشی سخت کار می کند و لیگ را رونق می دهد تا بتوانیم منبع درآمد داشته باشیم.

وی در مورد برنامه “ورزش و مردم” برای ساختمان و تجهیزاتی که به کشتی گیران داد ، گفت: “ما از زمان آمدن تاج یکی دو سال در قرنطینه بودیم ، اما پس از 3 مدال طلا در المپیک لندن ، ما به 4 مدال طلای جهان رسید. مدال و این چیزی است که ما را خوشحال می کند. “من خوشحالم که وقتی مربی است می جنگم. ساختمان مدیریت بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید