زمان کسب مدال جهانی کشتی است/ وسایل برادرم نمی شکند، دعوا می کردیم!


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811578

قهرمان کشتی جام حذفی تهتی گفت: اگر برادرم در این مسابقات شکست نمی خورد و قهرمان نمی شد، شاید در جدول با هم می جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی محسن نژاد قهرمان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهانی قهرمان گلمرضا تهتی گفت: خدا را شکر موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شدم. وزن 3 کیلوگرم نیز با حضور همه مدعیان و قهرمانان بسیار بالا بود.

وی همچنین بیان کرد: برادرم محمدرضا نیز در اهواز حضور داشت که دنده هایش در کشتی شکست و نتوانست به کار خود ادامه دهد.

یک کشتی گیر خوزستانی از ایران گفت: امیدوارم امسال هم مدال جهانی بزرگسالان را کسب کنم. تا الان 3 مدال امید جهانی و 2 مدال آسیایی بزرگسالان کسب کرده ام اما خدای ناکرده امسال می توانم مدال جهانی بزرگسالان را کسب کنم.

محسن نژاد درباره پیروزی علیرضا نجاتی در دیدار فینال توضیح داد: موفق شدم حریف بسیار خوبم را شکست دهم. ما رستگاری را تحلیل کرده بودیم. البته ما مدت هاست که رقیب یکدیگر هستیم و تکنیک های خود را می دانیم. این بار جام تختی را بردم.

کشتی گیر وزن 5 کیلوگرم کشورمان با اشاره به برنامه های خود بیان کرد: برنامه های زیادی دارم. اردوی ما از 15 اسفند آغاز می شود و مشروط به نظر کادرفنی هستیم تا ببینیم کجا مبارزه کنیم اما اولویت من صد در صد مسابقات جهانی است.

وی همچنین به مصدومیت برادرش اذعان داشت: محمدرضا در دور اول موفق شد حریف خود را که قهرمان کشور هم بود شکست دهد اما دنده هایش شکست. اگر او برنده می شد، می توانست من و کشتی ما را همزمان بخورد. البته مصدومیت او به شدت در بیمارستان نبود.

محسن نژاد در پایان درباره سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا برای ما زحمت می کشد. از 15 اسفند و در اردوی بعدی هر چه بگوید همان است و برای برنامه های آینده آماده هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید