برنامه اتحادیه جهانی کشتی برای تغییر شرایط کشتی / آزمایش قوانین جدید در دو مسابقه کشتی پیش رو


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878364

به دلیل امتناع فرانسوی ها از استفاده از روش کشتی تهاجمی

اتحادیه جهانی کشتی در نظر دارد قوانین جدیدی را در برابر امتناع خارجی ها از استفاده از روش های تهاجمی در کشتی ها آزمایش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد مصلی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی و از اعضای کمیسیون جهانی کشتی با تایید این خبر گفت: اتحادیه جهانی کشتی این شیوه جدید را به تمامی فدراسیون های ملی اعلام کرده و موفق خواهد شد مسابقات آتی از آن استفاده کنید

مصلایی پور قوانین جدید خلبانی را به شرح زیر اعلام کرد:

زیرا بسیاری از مبارزان در هر سنی از شرکت در یک مبارزه تهاجمی امتناع می ورزند، مانند:

– وضعیت سینه به سینه را رعایت نکنید.

آنها هیچ قصدی برای اجرای این تکنیک ندارند.”

– از تاکتیک ها برای لذت بردن از آخرین امتیاز مسابقات استفاده کنید که منجر به تساوی 1-1 می شود.

(متاسفانه، هواداران شاهد چنین دعوای بدی در المپیک 2021 توکیو و مسابقات قهرمانی بزرگسالان اروپا 2022 بودند، جایی که هر دو کشتی گیر در نیمه اول مبارزه به طور کامل از هرگونه تماسی اجتناب کردند.)

از این رو اتحادیه جهانی به منظور ارتقای رقابت‌های کشتی تهاجمی و جذاب تصمیم گرفت در دو مسابقه گرندپری اسپانیا و تورنمنت بین‌المللی لهستان اقدامات زیر را به صورت آزمایشی اعمال کند:

– اگر هر دو کشتی گیر طبق مثال بالا از هرگونه تماس با حریف خودداری کنند، مسابقه بلافاصله خاتمه می یابد و هر دو کشتی گیر باید کارت زرد دریافت کنند، در صورت ادامه این رفتار، هر دو شرکت کننده کارت قرمز دریافت خواهند کرد. از مسابقات محروم خواهند شد.

– این روش را می توان در مواقعی اعمال کرد که فقط یک جنگنده از تماس امتناع می کند.

اتحادیه جهانی در پایان این دو مسابقه نتایج این اقدامات را ارزیابی کرده و بر این اساس تصمیم نهایی تمامی فدراسیون ها را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید