اتحادیه جهانی کشتی از جهت گیری “مرد یخی” / عنوان بهترین کشتی گیر فرنگی و آزاد 2021 تمجید کرد.

ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790455

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از عملکرد دو قهرمان ایرانی کشتی جهان تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سایت اتحادیه جهانی کشتی در دو گزارش جداگانه، کشتی گیران را بهترین بازیگران و مجریان سال 2021 معرفی کرد و از قهرمانان کشتی جهان و المپیک ایران تقدیر کرد.

UWW در سال 2021 محمدرضا گرایی را در کشتی آزاد و امیرحسین زارع را در کشتی آزاد به عنوان مبارزان فوق العاده پیشرفته جهان در سال 2021 معرفی کرده است، بنابراین این عنوان هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی نماینده ایران خواهد بود.

سایت اتحادیه جهانی کشتی در این باره می نویسد: محمدرضا گرایی 25 ساله بدون عنوان جهانی و المپیک در سال 2021 درخشش فوق العاده ای داشت و موفق شد در بازی های المپیک توکیو و مسابقات جهانی نروژ به مدال طلا دست یابد.

اتحادیه جهانی کشتی در ادامه درباره دلایل انتخاب امیرحسین زارع نوشت: زارع 20 ساله پس از کسب مدال برنز المپیک توکیو مقابل قهرمانان جهان مانند طاها آکگل قهرمان جهان و المپیک و گنو پتریاشویلی شکست خورد. برنده سه مدال جهانی و برنز. بازی های المپیک بر سکوی اول جهان ایستاد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین از عملکرد فوق‌العاده محمدرضا رضا در سال 2021 و کسب مدال‌های طلای المپیک و جهان تمجید کرد و عملکرد او را غیرمنتظره خواند. چون تا قبل از 2021 هیچ عنوانی در مسابقات جهانی و المپیک نداشت.

خونسردی بی نظیر در جریان سرنوشت ساز المپیک و قهرمانی جهان، اتحادیه جهانی کشتی را بر آن داشت تا از لقب «مرد یخی» برای کشتی گیر 25 ساله ایرانی استفاده کند. پیش از این محمد بنا بهترین سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان از این عنوان برای قهرمان جهان و المپیک کشورمان استفاده کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید