رقابت روسای فدراسیون های کشتی ایران و روسیه در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی / شانس کم دوبیر برای ورود به فدراسیون جهانی کشتی


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896055

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان شانس کمی برای ورود به هیئت مدیره فدراسیون جهانی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که صبح فردا مراسم قرعه کشی تمامی رده های جام جهانی 2022 بلگراد برگزار می شود، این شهر رویداد مهم دیگری را در دل خود خواهد داشت.

از ساعت 9 الی 14 به وقت محلی بلگراد صربستان، کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی کشتی برگزار می شود و این مهم با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشورمان به عنوان کاندیدای فدراسیون کشتی برگزار می شود. برای عضویت در هیئت مدیره

از بدو ورود اعضای مجمع لیگ جهانی به هتل حیات که با محل اقامت تیم ملی ایران یکی نیست، لابی های سنگینی برای جلب رای صورت گرفت. زیرا فردا مجمع با حضور نزدیک به 90 رئیس فدراسیون و 13 نامزد برای 6 پست برگزار می شود.

پیش از این دبیرخانه گفته بود که حتی یک ریال از بودجه دولت و کشور برای لابی انتخاباتی هزینه نمی کند و با این سخنان به احتمال زیاد در ترکیب نهایی اعضای هیئت مدیره جدید UWW قرار نخواهد گرفت.

این در حالی است که میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه با وجود ممنوعیت حضور تمامی رشته های ورزشی روسیه در میادین بین المللی ورزشی، به عنوان نامزد و نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی در این انتخابات شرکت خواهد کرد و در کنار سایرین به رقابت می پردازد.

پس از انصراف حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای کشتی جهانی و المپیک و نایب رئیس فدراسیون از ثبت نام به دلیل اینکه ایران نماینده ای نیز در انتخابات دارد، در 2 ساعت پایانی مهلت ثبت نام، دبیر فدراسیون اعلام کرد. نامزدی او در اتحادیه جهانی

با وجود حداقل شانس رئیس فدراسیون کشتی در انتخابات، او این فرصت را خواهد داشت تا از برنامه های خود برای کشتی جهان و شاید با توجه به جایگاه کشتی ایران در چند سال اخیر و افتخاراتی که در جهان کسب کرده است صحبت کند. ، در کنار لابی و مذاکره با احزاب به شکلی دیگر، شرایط را برای انتخابات آینده بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید