واکنش علیرضا دوبیر به اتفاقات اخیر ایران

علیرضا دبیر در این مراسم گفت: ابتدا از اسپانسر تشکر می کنم چون وقتی به فدراسیون آمدم اسپانسر قبلی رابطه بسیار یک طرفه با فدراسیون داشت و همه چیز را مجانی به آنها می دادند. برای ما فرم خوبی نبود. روزی که کشتی چیزی نداشت، همراه اول پشت کار ما ایستاد و توانستیم روزهای خوبی را برای کشتی رقم بزنیم.

آن روزها که چیزی نداشتیم، برای ما کار می کردند، نه امروز که در هر رده 7-8 مدال داریم. یک روز تیم امید ما سوم جهان می شد، همه شاکی بودند، اما دیروز در جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم ملی و مدیر تیم را دور هم جمع کردم که چرا تیم دوم است. این نشان می دهد که کشتی در مسیر درستی قرار دارد.

وی همچنین گفت: کشتی در ایران بیش از یک ورزش است و بخشی از فرهنگ ماست. ما می توانیم در هر زمینه ای کارآمد باشیم. حتی از نظر اقتصادی و سیاسی. من سرسخت هستم چون بچه های ما نباید با هیچ مادربزرگ و مادربزرگی سر و کله بزنند، من گردن آدم های اشتباه را می شکنم. من در کنار فرزندانم هستم و از این خبر ناراحت شدم. از همه بخواهید کاری را که باید انجام دهند انجام دهند. کار رحمان عموزاد پسر عموی کشتی است نه تحلیل فرهنگی. ما در همه زمینه ها متخصص نیستیم، همه خودشان را متخصص فوتبال و سیاست می دانند. یک جراح در فرودگاه چند روز پیش به من گفت که من کشتی را بهتر از تو درک می کنم، گفتم دروغ می گویی. همونطور که گفتم بیشتر از جراحی میفهمم!

رئیس فدراسیون کشتی درباره اتفاقات اخیر کشور و هجمه به کشتی گیران گفت: بچه های ما در هر رشته ای اظهار نظر کنند یعنی چه؟ یک جوان 25 ساله در چه زمینه ای صحبت کند؟ این به طور قانونی مشکل ساز است. منظورت چیه بیا حرف بزنیم؟ کشتی گیران باید در مورد کشتی، مبارزه یا رئیس فدراسیون صحبت کنند. تا روزی که دعوا می کنید، فقط به جنگیدن فکر کنید. زندگی، مادر و پدرت باید ظرفی باشد برای موفقیت تو. کشتی گیر تا روزی که سرباز باشد مدال می گیرد و می گوید چشم دارد اما اگر نقش ژنرال را بپوشد مدال نمی گیرد. گفتم 86 کیلوگرم را به تیم امیدا نبرید چون حق او نیست، گلامی را ناعادلانه گرفتند. آنها کاوه و دارسکار را فراموش کردند، اما من تکنیک را بلدم و بیشتر وارد خواهم شد.

منشی اضافه کرد: رضا اطری در مورد خودرو بحث کند یا کشتی؟ فرزندان ما از سیاست چه می دانند؟ من جرات ندارم با این ماجرای شورا تحلیل سیاسی کنم، الان کشتی مملکت دست ماست و باید به آن برسیم. شما در حال حاضر نماینده مردم کشور ما هستید و باید افتخار کنید. تشویق مردم باعث خوشحالی من نمی شود و فحش دادن آنها ناراحتم می کند. بیا اینجا و کاری را انجام بده که خدا دوست دارد. مبارزه برای مردم ایران است نه برای یک قشر خاص سیاسی. اولویت در هر منطقه باید با فاصله کشتی باشد. این موبایل شیطان است، اشتباه نکنید. هر کس از طریق تلفن تماس بگیرد موفق شده است. رحمان عموزاد در 20 سالگی مدالش را گرفت و به خاطر انتقال موبایل ازدواج کرد، بگذارید الگوی شما باشد. بگذارید بچه ها دعوا کنند و بچه ها کارشان را بکنند.

دیدگاهتان را بنویسید