رقابت‌های سنگین وزن رقابت‌های قهرمانی آسیا فشرده است/در بانوان هم بی شانس نیستیم


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901882

مدیر تیم های ملی وزنه برداری گفت: اسامی وزنه برداران و تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا نشان می دهد که سطح کیفی این مسابقات به ویژه رقابت های سنگین وزن، فشرده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوروش باقری مدیر تیم های ملی وزنه برداری حضور تیم هایی مانند قزاقستان، تایوان و ازبکستان با 10 وزنه بردار را نشانه هدف گذاری برای امتیازات تیمی عنوان کرد و اظهار داشت: اسامی وزنه برداران و تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات مسابقات قهرمانی آسیا برای بزرگسالان این نشان می دهد که سطح کیفی مسابقات، به ویژه رقابت های سنگین وزن، فشرده خواهد بود. حتی تیم هایی مثل چین که تنها با 3 وزنه بردار در این مسابقات شرکت می کنند یا بحرین که میزبان هستند ظاهر باکیفیتی دارند و مدال می گیرند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اقداماتی مانند اعطای تابعیت و جذب 2 وزنه بردار رقابتی به نام های گور میناسیان از ارمنستان و پاراد از کلمبیا به تیم ملی بحرین و همچنین حضور فارس الباخ ​​در وزن 102 کیلوگرم انجام شد. . دسته ای که مدافع عنوان قهرمانی المپیک است در اوزان مدال می گیرد. این کار سنگین تر از قبل خواهد شد.

باقری افزود: یک ماه و نیم تا برگزاری مسابقات جهانی در کلمبیا به عنوان اولین مرحله کسب سهمیه المپیک پاریس، شاهد استقبال خوبی از بازی های آسیایی بوده ایم.

وی درباره وضعیت نمایندگان ایران در مسابقات بانوان نیز توضیح داد: رکوردهای ثبت شده در لیست شروع نشان می دهد که فاصله محسوسی با قدرت های اول آسیا داریم اما بی بخت هم نیستیم. الهام حسینی همچنان در وزن 81 کیلوگرم شانس مدال آوری دارد اما همانطور که در بالا اشاره شد حداقل به 18 ماه زمان نیاز داریم تا به تدریج فاصله خود را با رده های بالای آسیا کاهش دهیم.

سرپرست تیم های ملی در پایان خاطرنشان کرد: حضور 6 وزنه بردار تیم ملی بانوان در گروه آ این لحظه بسیار مثبتی است و می توان تحلیل کرد که اکنون در کجا هستیم و سال آینده باید در کجا باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید