پیشکسوت پرسپولیس اذعان کرد: شانس ما برای قهرمانی کم است اما ناامید نیستیم

پیشکسوت پرسپولیس اذعان کرد: شانس ما برای قهرمانی کم است اما ناامید نیستیم

با جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس پس از سقوط از جام حذفی و البته بازی های باقی مانده در لیگ گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

پرسپولیس در این فصل بهترین شانس را برای قهرمانی از دست داد. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

بله همینطور است.با توجه به نتایج سینوسی پرسپولیس در لیگ و اختلاف امتیازات ایجاد شده در بالای جدول، قهرمانی در جام حذفی بهترین فرصت برای هواداران بود تا در جام شادی و قهرمانی داشته باشند اما متاسفانه این فرصت بزرگ برای آزاد از دست رفت پرسپولیس برد، باخت.

به نظر شما دلایل انصراف از جام حذفی چه بود؟

جدا از مشکلات روحی و عدم تمرکز، پرسپولیس واقعا در همه جبهه ها مشکل دارد و عملکرد خوبی از بازیکنان ندیدیم. در بازی با هواداران هم همینطور بود که دو امتیاز به راحتی از دست رفت. اشتباهات زیاد به خصوص در خط دفاع باعث شد در تهران 3 گل بزنیم. در حالی که بعد از گل اول می توانستیم به گل بعدی برسیم اما بی دقتی مهاجمان مانع از این شد.

خیلی ها معتقدند بازیکنان جذب شده در این فصل استانداردهای این تیم را ندارند. نظر شما در مورد این چیست؟

واقعیت این است که بازیکنان جدید نتوانستند در پرسپولیس حاضر شوند. مثلا همین تامیروف که حتی نتوانست به پرسپولیس گل بزند. نمی دانم دلیل خرید این بازیکن چه بوده است؟ اگر قرار است مهاجم خارجی بخریم و او گل نخورد، خوب مهاجمان قبلی ما مثل عبدی و پاکدل که خیلی بهتر از این بازیکن ازبکستانی هستند. آنها باید بازیکنان خارجی بهتر از بازیکنان خودمان را بیاورند نه اینکه بازیکنانی بخرند که حتی نیمی از توانایی های بچه های خودمان را ندارند.

با این شرایط و با توجه به اختلاف 6 امتیازی بالای جدول، آیا پرسپولیس شانسی برای قهرمانی دارد؟

ببینید کار واقعا سخت و دشوار است. کسب امتیاز در هفته های اخیر حتی از تیم های پایین ترین سطح سخت است. شانس ما برای پیروزی کم است، اما ناامید نیستیم و اگر در مسابقات خود پیروز شویم، می توانیم به پیروزی امیدوار باشیم. فکر می کنم استقلال همچنان در حال از دست دادن امتیاز است و ما می توانیم با برد در مسابقاتمان قهرمان شویم. در این دیدارهای باقی مانده آبروی پرسپولیس وسط است، امیدوارم بچه ها و کادرفنی با تمام وجود و انگیزه وارد زمین شوند و آبروی پرسپولیس و هوادارانش را حفظ کنند.

با وجود عملکرد ضعیف خط دفاعی، خبری از حضور سیدجلال در ترکیب پرسپولیس نیست. نظر شما چیه؟

خب سیدجلال بازیکن بزرگی است و یکی از ستون های اصلی پرسپولیس در آن سال ها بود. ما به تیم نزدیک نیستیم و از وضعیت بدنی سید جلال اطلاعی نداریم. بهتر است در این مورد کادر فنی پاسخگو باشد چرا که از آمادگی تیم اطلاعی نداریم. با این حال سید اگر از نظر بدنی آماده باشد با وجود سن بالا می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند و مشکلات خط دفاعی را کاهش دهد.

پس از پایان بازی با آلومینیوم، برخی از هواداران با سر دادن شعارهایی علیه کادرفنی خواستار تعویض یحیی گل محمدی و دستیارانش برای فصل آینده شدند. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

هوادار پرسپولیس فقط می خواهد برد و برد. دوم بودن برای آنها معنایی ندارد و نوعی شکست محسوب می شود. من نمی توانم در مورد تغییرات پرسنلی صحبت کنم. قرار است 6 بازی دیگر برگزار شود و پس از آن مدیران باشگاه در مورد مسائل مختلف اظهار نظر خواهند کرد. در حال حاضر معتقدم پرسپولیس بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید