پیشکسوت پرسپولیس از قهرمانی تیم یحیی ناامید است

پیشکسوت پرسپولیس از قهرمانی تیم یحیی ناامید است

عباس کارگر درباره دیدار تیم های ملی ایران و لبنان و دومین برد مقابل یک تیم ملی گفت: متاسفانه فوتبال ما آنقدر ضعیف شده که مقابل لبنان که جزو تیم های رقیب آسیا نیست پیروز می شویم. این واقعیت است. امروز فوتبال ما ربطی به سرمربی تیم ملی ایران ندارد. مشکل اصلی پایین آمدن سطح فوتبال ماست.

وی ادامه داد: اگر بخواهم از گذشته بگویم شرایط چگونه بوده است، می توانند بگویند که می خواهد از همرزمان و همرزمانش تعریف کند. در آن زمان چند نفر در یک پست به تیم ملی دعوت شدند اما باز هم در همان جایگاه در مسابقات قهرمانی 5-6 بازیکن دیگر در تیم ملی حضور داشتند. در گذشته ما بازیکنان تاثیرگذاری زیادی داشتیم که می توانستند نتیجه یک مسابقه را تغییر دهند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره اختلاف مهدی طارمی و اسکوچیچ که منجر به دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی شد، اظهار کرد: بی دلیل نمی خواهم از کسی دفاع کنم اما حق مربیگری را می دهم. اگر نتواند بازیکنش را کنترل کند تبدیل به یک حباب در تیمش می شود و باید هر روز با یکی از آنها دست و پنجه نرم کند. دیدار با ستاره تیم باعث توجه دیگران می شود.اما احترام مربی باید رعایت شود. همیشه حفظ شود

کارگر درباره انتقادات به سبک بازی اسکوچیچ گفت: اگر میلیاردها تومیچ را به عنوان آقایی که در گذشته گرفتیم (ویلموتس) به اسکوچیچ می دادند، مربی خوبی می شد. حالا که این مربی تمام مسابقات را تمام کرده و پیروز شده و با تساوی مقابل کره جنوبی به پایان رسیده است، دیگر چه نتیجه ای باید می گرفت که آقایان به آن راضی بودند؟ نباید بی انصافی کرد، حالا ممکن است اسکوچیچ در سطح مربیان کلاس جهانی نباشد، اما امروز تیمش نتیجه گرفته و به نظر من مربی بدی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین نتایج این تیم گفت: وضعیت پرسپولیس در حال حاضر بد است. این تیم با جدایی چند بازیکن کلیدی مشکل دارد و باید دو یا سه بازیکن جدید بگیرد. ما فارغ التحصیل نداریم، دفاع نداریم، یک بازیکن تاثیرگذار در خط هافبک می خواهیم. با این حال، نیازی به نگرانی زیادی نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است، فراز و نشیب دارد اما همیشه در پرسپولیس می ماند. من به شخصه خوشحال می شوم امسال دوباره قهرمان شوم و به ششمین قهرمانی متوالی برسم اما الان فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید