انتقاد عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از تیم یحیی

انتقاد عجیب پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از تیم یحیی

محمد پنجعلی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در دیدار سوپرجام ایران، گفت: رقابت های تک نفره بسیار حساس است زیرا جایی برای جبران وجود ندارد. استایل تیم خوبی است و کار مقابل این تیم سخت بود، مخصوصا برای پرسپولیس که این روزها شرایط خاصی دارد.

وی تاکید کرد: مشکل پرسپولیس مقابل فولاد روانی است. بازیکنان خودشان نبودند و اشتباهات زیادی مرتکب شدند. حواشی و مشکلات پیش آمده در ایجاد این چالش موثر است. تیم بی قرار است و ثبات مدیریتی ندارد. بعد از اینکه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه شد، وزارت ورزش باید از او برای پرداخت بدهی هایش حمایت کند. آنها باید وضعیت پرسپولیس را سامان دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان این تیم از جمله رضا اسدی در دیدار مقابل فولاد گفت: بازی های خوبی از اسد دیده ایم اما فکر می کنم اسد هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده است. حاشیه در تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس زیاد است و اگر بازیکنی در یک مسابقه ضعیف عمل کند حذف می شود!

پنجعلی درباره تصمیم گل محمدی برای انجام چهار شیفت به یکباره که تاثیری در جبران نتیجه نداشت، گفت: به هر حال کادر فنی بیشتر به بازیکنان نزدیک است و بهترین ترکیب را انتخاب می کند. گاهی اوقات این ترکیب جواب نمی دهد. شاید به همین دلیل است که تعدادی را تغییر داده اند. به نظر من بازی دیروز بیشتر در مورد بی اعتمادی و پاس های اشتباه بود. تیم شرایط روحی خوبی نداشت. با این حال پرسپولیس حتی بعد از 10 نفره شدن هم خوب بازی کرد.

مدافع قدیمی پرسپولیس در بخشی دیگر از صحبت های خود به بیانیه این باشگاه علیه علیرضا بیرانوند اشاره کرد و گفت: زحمات یک بازیکن بعد از جدایی نباید فراموش شود. به نظر من فرهنگ خوبی در این زمینه نداریم. اینها خصلت های بدی است و نباید خدمات یک بازیکن را فراموش کنیم. بازیکن یا مربی خارجی خیلی راحت شکایت می کند و پولش را می گیرد اما وقتی بازیکن و مربی داخلی که هموطن ما هستند اعتراض می کنند خیلی بد رفتار می شود. هنگام انعقاد قرارداد، باشگاه موظف است به تعهد خود عمل کند.

پنجعلی ادامه داد: کار باید به صورت اساسی انجام شود. متأسفانه برخی از بازیکنان در سال های گذشته قراردادهایی امضا کردند که از قرارداد ترکمنچای هم بدتر بود. کاملاً مشخص است که داستان چیست. همه شاکی هستند و پولشان را می گیرند. هیچ کس مسئول نیست. این در مورد بازیکنانی صدق می کند که ممکن است یک یا دو بازی در این فصل انجام نداده باشند. بیرانوند نباید از این اتفاقات ناراحت شود. همه می دانیم که او چند سال برای پرسپولیس کار کرد و باید قدردان زحمات او باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلایه های یحیی گل محمدی از باشگاه مبنی بر عدم جذب بازیکن جدید نیز گفت: همه در پرسپولیس یک هدف دارند. معتقدم وزارت ورزش به عنوان ثالث باید وارد عمل شود و به پرسپولیس کمک مالی کند. این تیم همچنان برای قهرمانی لیگ رقابت می کند و می تواند با همین بچه ها کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید