انتقاد پیشکسوت تیم پرسپولیس از اقدام عجیب یحیی مقابل گهر گهر

انتقاد پیشکسوت تیم پرسپولیس از اقدام عجیب یحیی مقابل گهر گهر

محمود کلهر درباره تساوی یک بر یک گل گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در نیمه اول بسیار خوب و روان بازی کرد. بازیکنان این تیم در کانال های فرعی خوبی شرکت کردند و موقعیت های زیادی را به دست آوردند. در اینجا نحوه گلزنی آنها آمده است. با پاس رامین رضایان حامد پاکدل خیلی خوب اضافه شد و توانست گلزنی کند اما نمی دانم چرا پرسپولیس در نیمه دوم عقب نشینی کرد. تعویض های گل محمدی در این نیمه بیشتر به سود گل گهر بود. شاگردان سیرجانی روی اشتباه حامد لاک هنگام خروج زودتر از دروازه به گل رسیدند. شاید اگر به این سرعت بیرون نمی آمد این گل زده نمی شد.

وی گفت: یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی مدعی شد که برای افزایش میانگین قد پرسپولیس و استفاده از قدرت فرج و اسد، دو تعویض برای پرسپولیس انجام داده است. گل گهر بازیکنان فوق العاده باتجربه و جوانی دارد. اگر سعید آقایی بیرون می آمد و یک مهاجم در پرسپولیس به ترکیبش اضافه می شد، شانس این تیم برای قهرمانی بیشتر بود. با این حال او در نیمه دوم دچار افت قابل توجهی شد که باعث شد گل گتار به نتیجه دلخواه برسد.

هافبک اسبق پرسپولیس در مورد ادامه اشتباهات حامد لاک در بازی با گلگوتا توضیح داد: دلیل اصلی این موضوع خستگی بیش از حد لاک است. گاهی نیاز به استراحت دارد تا بتواند انرژی خود را بازیابد. احمد گوهری هم دروازه بان خوبی است که باید تست شود تا شانس از این افت و خستگی خارج شود.

کلهر در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از وضعیت مالی پرسپولیس بعد از بازی با سیرجانی گفت: پرسپولیس سال هاست با این مشکل دست و پنجه نرم می کند. امیدوارم مشکلات مالی به زودی حل شود تا تیم از این مشکل خلاص شود. اگر پرسپولیس از این حواشی دور شود قطعا در این فصل جایگاه بهتری به دست می آورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با استقلال در صدر جدول 11 هفته باقیمانده لیگ برتری 5 امتیازی خود را جبران می کند، گفت: همه بازی های دیگر سخت هستند و تا پایان راه زیادی در پیش داریم. در حال حاضر نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید