انتصاب بازیکنان خارجی گهر گهر هنوز قطعی نشده است/ تیم های قلعه نویی همیشه مدعیان اصلی لیگ هستند.

ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781771

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: تیم های تحت هدایت کالانوی حرف های زیادی برای گفتن دارند و مدعیان اصلی لیگ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گوهر مطبی سراسایی سرمربی گل در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و تیمی که از مربی با سبک و مهارت و بازیکنان بزرگ و باکیفیتی بهره می برد. با این حال گل گهر یک باشگاه نوظهور در لیگ برتر است اما ساختار بسیار بزرگی دارد. سرمربی کارکشته، باتجربه و صاحب نامی داریم که امیدواریم با تلاش مضاعف و همدلی در بین عوامل باشگاه به نتیجه مطلوب برسیم تا عظمت گل گهر فوتبال ایران را در زمین به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه شاگردان کالانوی تمرینات خوبی را برای دیدار با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر پشت سر گذاشتند، گفت: با آنالیزی که از پرسپولیس داشتیم آمادگی کامل برای این دیدار را داریم و می دانیم که شرایط بسیار خوبی داریم. بازی سخت “خدا را شکر بازیکنان بازی فردا و بازی های لیگ برتر را درک کردند و می دانند که علاوه بر درگیری های تاکتیکی، فنی، فیزیکی و زمینی به تمرکز و هوش زیادی نیاز داریم تا در 90 دقیقه به نتیجه مطلوب برسیم.

مدیر رسانه ای تیم سیرجانی پس از طرح سوال درباره صحبت های سرمربی نساجی درباره دیدار با گل گهر از خبرنگار مذکور خواست تا درباره دیدار با پرسپولیس سوالاتی را مطرح کند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر درباره غیبت های احتمالی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: تا زمانی که تمرین روز قبل از بازی ما شروع نشده، بازیکنان ما در سلامت کامل و آماده بازی هستند.

سراسایی درباره جذب بازیکن خارجی جدید گفت: ما این بازیکن را دیدیم و چند روزی است که با ما تمرین می کند. او آماده است و کار خود را برای تیم در اسرع وقت به پایان خواهد رساند. کار این بازیکن تمام شده و باید ببینیم ITC آیا او برای بازی مقابل پرسپولیس صادر می شود یا خیر؟ این بازیکن در پست های مهاجم و هافبک پشت مهاجم بازی خواهد کرد و فکر می کنم انشاالله فردا بازی کند.

کلیچکنی گفت: جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است و در صورت نهایی شدن آن را اعلام خواهیم کرد. منتظر انتشار هستیم ITC ما کسانی هستیم که هنوز آزاد نشده ایم. تا کار تمام نشود اعلام نمی کنیم.

مربی گل گهر درباره هدف این باشگاه در لیگ بیست و یکم گفت: باشگاه گل گهر دیدگاه های بسیار خوبی برای حال و آینده دارد. تیم های تحت هدایت کالا نویی حرفی برای گفتن دارند و مدعیان اصلی لیگ هستند. مطمئناً امسال هدف بزرگ تری را برنامه ریزی می کنیم و شرایط بزرگ تری را ایجاد می کنیم. خدای نکرده خیلی بهتر از پارسال باشیم و یک اتفاق خیلی بزرگ با هم اختراع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید