تمسخر سنگین یحیی گل محمدی امیر قلعه نویی و گل گهر

تمسخر سنگین یحیی گل محمدی امیر قلعه نویی و گل گهر

یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش در خانه گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: در مجموع بازی پر جنب و جوش و خوبی بود. این یکی از بهترین بازی های لیگ بود. شروع خوبی داشتیم و گل زدیم. زودتر فرصت گلزنی داشتیم. تیم حریف با یک بازی طولانی و مستقیم موفق شد بازی را به زمین ما برساند که به دنبال خطا یا کسب موقعیت گل بودند که در ایستگاه موفق شدند. ما انتظار نداشتیم این نوع گل ها را بخوریم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی متعادل بود و موقعیت های گل زیادی ایجاد نشد. در کل به نظرم سرعت بازی خوب بود و هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر فیزیکی خوب بود. گل گهر نیز یکی از تیم های خوب قهرمانی است و اگر این اتفاق برای آنها نیفتد و از هفت امتیاز محروم نشده باشند، می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به هر دو تیم برای بازی شجاعانه تبریک می گویم. نتیجه قرعه کشی در مجموع عادلانه بود و فکر می کنم فوتبال خوبی دیدیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در نیمه دوم تغییر خط دفاعی داشت و فرشاد فرج را به میدان آورد گفت: در جریان بازی تیم حریف می خواست با یک بازی طولانی زودتر به هدف ما برسد. به این ترتیب وضعیت تیم را افزایش دادیم و بعد از دو شیفت نتیجه تیممان بهتر شد. در نیمه دوم فرصت خوبی برای ضدحمله داشتیم، اما در کل بازی تحت تأثیر گل ما بود. فکر کنم سرشون خیلی شلوغ بود در این صحنه در مورد گل سالم ما خیلی بحث شد. داور هم تحت تاثیر جو بازی قرار گرفت و صحنه های زیادی مثل لگد زدن به ترابی پشت زمین را پشت سر گذاشت. در حمله موقعیت های خوبی داشتیم و داور اشتباهات تیم حریف را زیاد مرتکب نشد. فکر می کنم داور تحت تاثیر این صحنه قرار گرفت. باید صحنه را دقیق‌تر نگاه کنیم، اما تماشاگران حریف زیاد شدند و داور کمی از بازی را باخت.

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف پرسپولیس در خصوص اشتباهات حامد لاک در جدایی و بازی با پا گفت: حامد انتظارات زیادی از عملکرد دو سال گذشته خود دارد. من خودم انتظار نداشتم به این هدف برسم. او می توانست زودتر بیاید و توپ را بگیرد اما بازی های خوبی از او دیدیم و گل زدن فقط برای گل ما نیست و نبود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مرحله جذب بازیکن خارجی گفت: هنوز تمام نشده است، همچنان در حال بررسی گزینه ها و فیلم هایی هستیم که ارسال می کنند. زمان زیادی طول می کشد، اما در این فصل که اکثر بازیکنان ضعیف هستند، پیدا کردن بازیکن سخت است، اما ما فیلم می بینیم و هنوز چاره ای نداریم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه قوانین سازمان لیگ هم دست و پا گیر است، گفت: قوانین مشکلی ندارد، مشکل وضعیت مالی باشگاه است. در مورد مسائل مالی نمی خواهم زیاد صحبت کنم اما الان کمترین درصد در کل لیگ مربوط به تیمی است که پنج سال قهرمان شده و حالا تیم دوم جدول است. فقط 35 درصد پرداخت شد و تیم ما کمترین مبلغ را دریافت کرد. امروز باید پول می دادند، اما حقوق آنقدر کم بود که هیچ یک از بچه ها از دریافت آن راضی نبودند. این مشکلات مالی واقعا ضربه جبران ناپذیری به تیم ما وارد کرده است. متاسفانه هنوز حل نشده است. با وجود تمام فشارهایی که برای استعفا به خودم وارد کردم، این مشکلات همچنان وجود دارد. روزهای طلایی را در حمل و نقل از دست دادیم و پنجره ما بسته بود. همه این مشکلات به دلیل مشکلات مالی است. بازیکنان ما همچنان درگیر این مشکلات هستند و هیچ انگیزه ای از طریق پاداش ایجاد نمی کنند. من دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم، اما می گویم این مشکلات را منتقل کنید تا مشکلات زودتر حل شود و یک نفر تکان بخورد، اما گوش کنید! درویش از زمانی که آمده با مشکلات فراوان و اوج بحران دست و پنجه نرم می کند اما برای مشکلات کافی نیست. او از صبح امروز در باشگاه حضور دارد، اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

گل محمدی درباره اینکه آیا فکر می‌کند گل ناب هند نیست، گفت: اصلا هند نبود. من صحنه را دیدم و بچه های تحلیل هم دیدند. نمی دانم قانون را می دانی یا نه. اگر توپ به بازو زده شود به کتف می خورد و اصلا هند نیست. بگذارید دوستان کمی قانون داوری را بخوانند و امروز جو داوری را به قدری خراب کردند که بازی از دست داور خارج شد. اصلا هند نبود اما تا آخر بازی داور را فشار دادند. آنها حتی در پایان بازی در این مورد صحبت کردند و این باعث شد که جو علیه داور سخت شود. قاضی هم تحت تاثیر این صحنه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید