تمسخر سنگین فرهاد مجیدی به یحیی گل محمدی، پرسپولیس و هوادارانش

فرهاد مجیدی در گفتگو با باشگاه استقلال گفت:

ابتدا به بازیکنان خوب و هواداران تیم فوتبال استقلال تبریک می گویم. ابتدا درگذشت آقای بیتولا هندان، روزنامه نگار خوب مستقل را به جامعه ورزش و خبرنگاران محترم تسلیت عرض می کنم.

او اضافه کرد:

معتقدم در 24 هفته گذشته که استقلال و تیم شکست نخورده اند، حریف استقلال در زمین نبوده و حالا می خواهند بازی را از زمین خارج کنند. بنابراین با بازیکنانم صحبت کردم و از آنها خواستم که تا پایان فصل مصاحبه داوری و سوالات دیگر انجام ندهند و روی مسابقات تمرکز کنند تا خدای ناکرده در هر دو جام موفق باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:

بازیکنان من باید بدانند که ما فقط برای ادامه راه و برد با تیم های حریف بازی نمی کنیم! در هر صورت به عنوان سرمربی استقلال درخواست من از باشگاه این است که این روند بیانیه نویسی را متوقف کند، زیرا معتقدم آنچه گفته نمی شود همیشه قابل گفتن است و در پایان فصل می توان سوالات زیادی را مطرح کرد.

فرهاد مجیدی ادامه داد:

از بازیکنانم خواستم فعلا لیگ برتر را فراموش کنند و روی مسابقات حذفی تمرکز کنند. دو سال متوالی به فینال رفتیم اما جام را نبردیم. در این فصل شرایط خوبی برای قهرمانی داریم و امیدوارم بچه ها همانطور که در این بیست و چهار هفته تلاش کردند با وجود همه سختی ها تمام تلاش خود را بکنند و خدای ناکرده بتوانیم جام را برای هواداران کسب کنیم. .

وی در پایان گفت:

هواداران استقلال بدانند که من و بازیکنانم از امروز فقط روی مسابقات جام حذفی تمرکز کرده ایم و به حاشیه ها توجه نخواهیم کرد و از آنجایی که 24 هفته است که شکست نخورده ایم، این روند را ادامه خواهیم داد و امیدواریم هواداران را به خود جذب کنیم. خوشحالی استقلال در پایان فصل.

دیدگاهتان را بنویسید