تمسخر استقلال فرهاد مجیدی پس از اظهارات ضد و نقیض

تمسخر استقلال فرهاد مجیدی پس از اظهارات ضد و نقیض

منصور رشیدی دروازه بان و سرمربی سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل پیکان، اخراج مدافع برزیلی، مشکلات استقلال در قسمت دفاعی، درخشش دروازه بان تهرانی، تیم تهرانی و تعطیلی یک ماهه لیگ برتر اظهار کرد:

بازی استقلال مقابل پیکان را چگونه ارزیابی کردی؟

بازی بدی نبود و اگر استقلال این بازیکن را اخراج نمی کرد می توانست برنده شود. اما زمانی که استقلال در حدود 40 دقیقه 10 نفره شد، قدرت پیکان بر استقلال آن تیم را تحت فشار قرار داد.

به نظر شما قاضی باید در محل اخراج سیلوا کارت قرمز می داد؟

من در داوری کارشناس نیستم اما با توجه به اینکه توپ از پای جلو جدا شده بود و دستشان بسته بود ممکن بود اشتباه کند و کارت زرد بگیرد. ممکن است برخی کارشناسان فکر کنند او اخراج شد، شاید هم نه، اما من معتقدم داور اشتباه کرده است.

فرهاد مجیدی در پایان بازی به صراحت گفت: نمی خواهند استقلال قهرمان شود، با سرمربی استقلال موافقید؟

این نظر فرهاد مجیدی است اما اگر تیم 10 نفره استقلال گل بزند و ببرد باز هم می گویند؟ ما فرض می کنیم که داور اشتباه کرده است. گاهی چنین مشکلاتی در فوتبال پیش می آید.

فلش را چطور دیدی؟

فلش فوق العاده عالی بود. به نظر من اگر پیکان از اول فصل اینطور بازی می کرد امروز جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر بود. حمله و گیم پلی آنها عالی بود.

استقلال در بحث دفاع چگونه عمل می کند؟

متأسفانه استقلال با از دست دادن دو هافبک به دلیل سربازی در دفاع در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. برزیلی که آوردند زن خوبی است اما مدافع سریعی نیست. او می توانست به همان توپی که اخراج شد واکنش سریع تری نشان دهد، اما از آنجایی که ماند باید اشتباه می کرد. به طور کلی استقلال در بخش دفاعی ضعیف شده است و این می تواند برای آن خطرناک باشد.

استقلال با از دست دادن دو امتیاز این دیدار چقدر به درد خورد؟

باز هم خوب شد پرسپولیس با هواداران هم سطح شد! اما اگر استقلال آن دو امتیاز را بگیرد، اختلاف امتیاز به 8 امتیاز می رسد و آن وقت رسیدن به استقلال کار آسانی نیست. اما الان هم می توان به هفته های آینده با همین تفاوت امیدوار بود.

عملکرد دروازه بان استقلال را چگونه ارزیابی کردی؟

به نظرم حسینی عالی بود. شاید بهترین بازیکن استقلال در آن 90 دقیقه حسینی بود. او چندین توپ خطرناک را دفع کرد. یکی از آنها نزدیک بود گل بزند. فقط او مانع شکست استقلال شد و ستاره این تیم مقابل پیکان بود.

نظرت در مورد تعطیلات لیگ بعد از ماه مبارک رمضان چیست؟

این وقفه ها به ضرر فوتبال ایران است که به جام جهانی نزدیک شده است. زمانی که بازیکنان تیم یک ماه در مسابقات غیبت کنند، سقوط می کنند. می خواهم مسابقات راس ساعت 20:45 هم زمان برگزار شود. این همه وقفه و این همه تعطیلی به ضرر لیگ و تیم ملی است.

دیدگاهتان را بنویسید