پاسخ ضد و نقیض استاندار پرسپولیس به صحبت های فرهاد مجیدی!

پاسخ ضد و نقیض استاندار پرسپولیس به صحبت های فرهاد مجیدی!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از آخرین وضعیت این تیم و سابقه گسترش با بازیکنان گفت.

سرلک و ترابی باقی می مانند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی میلاد سرلک و مهدی ترابی در پایان فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: اینطور نیست. با آنها مکاتبه کردیم و گفتیم که آماده تمدید هستیم. مشکلی برای تمدید قرارداد آنها وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم همه بازیکنان و سرمایه های پرسپولیس را حفظ کنیم و با آرامش و به دور از هرگونه حاشیه این مسائل را دنبال کنیم.

ما همچنان به قهرمانی امیدواریم

وی در خصوص تساوی استقلال مقابل پیکان و حفظ برتری 6 امتیازی آبی پوشان در بالای جدول، گفت: تا آخرین دقیقه از مسابقات این فصل به پیروزی فکر می کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به چیزی که شایسته تیم است برسیم. امیدوارم سرنوشت با ما باشد و دل هوادارانمان را شاد کند. اگر نتیجه دیگری نصیب رقبا می شد، باز هم تسلیم نمی شدیم و به پیروزی فکر می کردیم.

شیشه جدی است

درویش درباره بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: همه چیز در جام حذفی از هر بازی شروع می شود و در پایان همان بازی تکلیف جام مشخص می شود. یعنی آمادگی کامل برای این جام را داریم تا با اولین بازی خود در این رقابت ها در سال جدید برای رسیدن به جام تلاش کنیم.

کارگروه آسیایی جویای کار است

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص احتمال ادامه حذف پرسپولیس و استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا پرونده های جاری را رصد کرده و روی مسائل مربوط به اخذ مجوزهای حرفه ای کار کند. امیدواریم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا بتوانیم دوباره به فوتبال باشگاهی کشور افتخار کنیم.

جوابی برای مجیدی ندارم

وی درباره صحبت های فرهاد مجیدی درباره اعتراض سایر تیم ها به قضاوت مسابقات تصریح کرد: چرا باید در مورد صحبت های او نظر بدهم. ما در مورد باشگاه خود صحبت می کنیم و کاری به تیم های دیگر نداریم. از خود بپرسید که چرا او در مورد این مسائل صحبت می کند.

ما از هر لحاظ به تیم ملی کمک می کنیم

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به کریم باقری اجازه ادامه همکاری با تیم ملی ایران را می دهید، گفت: هر کاری که بتوانیم برای عزت فوتبال ملی انجام خواهیم داد. به هر حال دوست داریم تیم ملی در جام جهانی 2022 بهترین نتایج را بگیرد و امیدواریم این اتفاق برای ما هم بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید