صحبت های ضد و نقیض نکونام بی پاسخ نماند

بعد از اینکه از این تیم جدا شدم در مورد تیم فولاد صحبت نمی کنم چون حرفه ای نیست. قطعا مدیرعامل، سرمربی و… این تیم بهترین تصمیم را برای باشگاه می گیرد. بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی، از تیم کنار گذاشته شدم. من برگشتم و توانستیم هم آسیا را ببریم و هم سوپرجام. روزی که در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کردیم، آینده تیم فولاد را پیش بینی کردم که سرنوشت این تیم چه می شود و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.

آرمین مرادی در پاسخ به صحبت های جواد نکونام گفت:

نکونام می گوید حرفه ای نیست که در مورد باشگاه فولاد صحبت کنم اما همچنان می گوید روزی که با فولاد در اهواز مقابل پرسپولیس بازی کرد شرایط فعلی فولاد را پیش بینی کرد، بگذارید آسیا فکر کند نه فصل بازی گذشته با پرسپولیس. . چون اگر الهلال را شکست می دادیم جزو چهار تیم برتر آسیا بودیم و خوشحالی هواداران فولاد و مردم ایران را رقم می زدیم.

او ادامه داد:

به نظر من نکونام باید حواسش به استقلال باشد و کاری به فولاد نداشته باشد تا اگر تیمش در پایان فصل قهرمان نشد در پاسخ به هوادارانش ابر و ماه و خورشید را مقصر نداند. .

فولاد، سخنگوی باشگاه با تاکید بر اینکه اهواز شهر دوم هیچ تیمی نیست، گفت.

هواداران فولاد از همان دقیقه اول این دیدار ثابت خواهند کرد که در کنار فولاد هستند.

وی همچنین با بیان اینکه قهرمانی فولاد منحصر به یک نفر نبود، اظهار داشت:

فولاد پیش از این با سرمربی کروات خود و همچنین حسین فرکی قهرمان لیگ برتر شده است.

مرادی در پایان از هواداران فولد خوزستان خواست با توجه به اینکه 90 درصد سکوهای بازی امروز با استقلال متعلق به آنهاست با حضور پرشور و حداکثری در ورزشگاه و حمایت از فولد مثل همیشه حمایت کنند.