صحبت های این استقلالی ها بی پاسخ نماند; حمله کنعانیان

صحبت های این استقلالی ها بی پاسخ نماند;  حمله کنعانیان

در حالی که به نظر می رسد حضور کنعان در هر دو بازی مقابل عراق و امارات و عملکرد قابل قبول او، امتیاز این بازیکن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، امروز امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال و مدافع تیم ملی در جام جهانی برزیل صحبت های خود را در تلویزیون مطرح کرد. . .

در حالی که مجری برنامه از صادقی درباره بی اعتمادی اسکوچیچ به سیاوس یزدانی پرسید، صادقی رو به کنعانی کرد و گفت: «نمی توانم از اسکوچیچ به خاطر بازی نکردن یزدانی انتقاد کنم، اما این حق را دارم.» اجازه دهید انتقاد کنم چرا بازیکنی که شروع کرده است. هزار حادثه در اردوی تیم ملی و اتوبوس او همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارد و نه کمیسیون انضباطی وجود دارد و نه چیز دیگری!»

اما حسین کنعانی که امروز در ترکیب تیمش مقابل الخور قرار داشت و در حالی که بازی با نتیجه پنج بر سه به سود الاهلی بود، پشت پنالتی قرار گرفت و پس از پایان بازی ششمین گل تیمش را به ثمر رساند. بازی تیمش بدون آن به نام صادقی پاسخی کنایه آمیز در قالب استوری منتشر کرد تا شاهد ادامه حواشی مربوط به این لژیونر فوتبال کشورمان باشیم.

کنعانی در این داستان می گوید: «حرف ها زیاد است… اما اصل ماجرا این است: نباید جواب کسی را داد که بیشتر از خودش به تیم خودش گل می زند.

دیدگاهتان را بنویسید