تلاش برای اینکه هیچ روستایی در کهگیلویه و بویراحمد بدون آب و جاده نماند+عکس


ساعت: 14:54
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880251

در همایش استانداران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

وبیر احمد استاندار کهگیلویه گفت: تلاش می کنیم و هدف ما این است که تا پایان امسال روستایی بدون آب و جاده در استان باقی نماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، سیدعلی احمدزاده فرماندار با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش فرمانداران استان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت، پراکندگی روستاها و آب پراکنده شدن آب است. استرس، برنامه ریزی لازم برای تامین اعتبارات از نقاط مختلف حائز اهمیت است و این هدف که روستایی بدون راه و آب نباشد میسر است.

وی تصریح کرد: نگرانی از تحقق وعده هایی که در حوزه های مختلف به مردم داده ایم که در اعتبارات سفر رئیس جمهور دیده می شود نداریم.

استاندار با بیان اینکه فرمانداران خوب و با روحیه جهادی کار می کنند و آنها را در عرصه کاری موفق می بینیم، تاکید کرد: در هدف گذاری و خدمات رسانی به مردم بدون نگاه سیاسی، سلیقه ای، جناحی، قومی و قبیله ای مشکلات وجود دارد. توجه همه مردم.

استاندار بر توجه جدی به وظایف و تکالیف قانونی در امور مردم تاکید کرد و گفت: خواسته های مردم باید بدون نگاه سیاسی بلکه بر اساس ارزش ها و با حسن نیت اسلامی و شایسته مورد توجه قرار گیرد. اخلاقیات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت مصادیق حقوق بشر تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید حقوق مردم تضییع شود.

دکتر احمدزاده خطاب به استانداران گفت: بحث استانداران برجسته است. اگر ابقای استانداری را ضروری می دانید، اعلام کنید و اگر می خواهید تغییر دهید، باید تا پایان این ماه تعیین تکلیف و به آن عمل شود».

فرماندار گفت: در صورت نیاز به تغییر کارکنان خدمات شهری و یا ماندن در سمت خود باید به این موضوع توجه شود.

احمدزاده تاکید کرد: مدیران استانی که سفر کاری به شهرستان ها دارند با استانداران هماهنگی کنند.

استاندار بحث امنیت را برجسته کرد و گفت: استان ما یکی از امن ترین استان های کشور است اما باید تلاش شود تا ضریب امنیت در استان افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای تامین تجهیزات و خودرو به استان ها اعتبار داده ایم و رفاه کارکنان نیز مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت قانون ایثارگران تاکید کرد و گفت: در جذب نیرو باید قانون رعایت شود و سهمیه خانواده های شهدا و رزمندگان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این جلسه فرمانداران سوالات و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند و فرماندار برای رفع آنها تدابیر و دستورات لازم را داد.

a379ad0d 0fe0 45b1 82c8 c6b1150e0edc خبر خاکستری

b3969368 a9c6 4c90 9c8a cdd8ad14fd35 خبر خاکستری

1e5064b7 9edb 45c6 a987 d4a823b97245 خبر خاکستری

76d7bfae f70c 4b68 a538 d30d6941064d خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید