ستاره سابق استقلال در مورد بازی تیم فرهاد مجیدی صحبت جالبی می کند

ستاره سابق استقلال در مورد بازی تیم فرهاد مجیدی صحبت جالبی می کند

ادموند اختر در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی و شرایط خوب این تیم در جدول در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی گفت: آبی پوشان بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادند و توانستند با سه امتیاز در صدر جدول باقی بمانند و اختلاف را حفظ کنند. در امتیازات خود با حریف قدیمی.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم در این فصل این است که استقلالی ها گل نخوردند، امتیازهای لازم را کسب کردند و در صدر لیگ ماندند. لیگ.

مهاجم سابق استقلال درباره انتقادات از این تیم مبنی بر اینکه خوب بازی نکرده است، گفت: تیمی که خوب بازی کند تنها 24 ساعت در خاطر هواداران باقی می ماند، خوب بازی کردن خوب است اما به او امتیاز نمی دهند. ” من معتقدم خوب بازی نمی کنید، بد بازی می کنید، اما سه امتیاز را کسب می کنید. 90 درصد دارایی حریف را بدهید اما در نهایت سه امتیاز می گیرید. بنابراین آنچه برای استقلال در این فصل مهم است کسب سه امتیاز است تا این تیم بتواند در سال های متمادی قهرمان شود.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه مقابل فجر سپاسی شیراز در روز چهارشنبه گفت: فجر چند سالی است که به لیگ برتر بازگشته و برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کند و قطعا مقابل استقلال انتحاری بازی خواهد کرد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و تمام تلاش خود را می کنند تا مقابل استقلال دست پر به شیراز برگردند.

این پیشکسوت ادامه داد: استقلالی ها نیز باید در مقابل این تیم جوان و خطرناک هوشمندانه عمل کنند. آبی ها تنها تیمی هستند که تا پایان هفته هجدهم شکست نخورده اند و بهترین خط دفاعی را دارند، بنابراین هدف آنها کسب امتیازات لازم در این دیدار است و من از این موضوع مطمئن هستم. که رقیب همیشگی او پرسپولیس به دنبال پاس آبی پوشان است، بنابراین کادر فنی باید هوشیار باشد و هر مسابقه را فینال بداند تا بازیکنان با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز آن دیدار در تهران را کسب کنند.

ادموند اختر در خصوص عملکرد امانوف و حردانی گفت: هر بازیکنی که به استقلال می آید باید توانایی های بالایی داشته باشد. واضح است که کارنامه حردانی توسط مربیان، بازیکنان و هواداران دیده شده است و باید آنقدر خوب باشد که راه استقلال را ادامه دهد. اما در مورد خارجی ها باید بگویم که باید در رسیدن به استقلال خوب باشند. برخلاف برخی که معتقدند خارجی ها به زمان نیاز دارند، معتقدم آنها باید بتوانند به استقلال کمک کنند. خارجی ها نباید به دنبال زمان باشند. آنها در ابتدای حضور باید سریع با بازیکنان هماهنگ شوند و آبرومندانه برای تیم مفید باشند، استقلال و پرسپولیس جایی برای گذراندن وقت با بازیکن ندارند چرا که میلیون ها هوادار انتظار عملکرد خوب بازیکنان خارجی را دارند.

وی در پایان گفت: از روزی که زستد آمد، گفتند باید به او زمان داد. از اول فصل تا الان فکر می کنم به او فرصت خوبی داده شد، بنابراین همه انتظار دارند این بازیکن برای استقلال گل بزند و آرزوی من این است که خط حمله سخت شود. پیروزی های متوالی در پایان فصل و بعد از یک چند سال.

دیدگاهتان را بنویسید