فرهاد مجیدی تعریف جالبی از این استقلالی هاست

فرهاد مجیدی تعریف جالبی از این استقلالی هاست

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: با تیم بسیار خوبی بازی می کنیم. تیم فولاد در دفاع بسیار منضبط است. شرایط فولاد با آمدن نکونام بهتر شد. برای بردن این بازی باید بازی های زیادی را اجرا کنیم.

وی درباره شکستن رکورد استقلال در اولین بازی های لیگ برتر گفت: بیشتر دنبال استقلال بودم تا شخصیت خود را به دست بیاورم. با این ضررها می توانیم روند بهتری داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.

مجیدی درباره مصدومیت یمگا، وریا گفوری و ارسلان مطهری گفت: امیدوارم از بازی بعدی بتوانیم وریا گفوری را در اختیار داشته باشیم. یمگا به تمرین می آید و ارسلان مطهری هم مصدومیت جزئی داشت و باید امروز به تمرین بیاید تا وضعیت او را مشخص کنیم.

وی در خصوص خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: چه چیزی بدتر از این؟ لیگ قهرمانان آسیا باید به این دو تیم در این رقابت ها افتخار کند. من مصاحبه کردم و گفتم مدیران استقلال 10 سال سرعت تیم را کم کردند. عاملان آن باید به دست عدالت سپرده شوند. این افراد نه تنها محاکمه نمی شوند، بلکه شغل جدیدی به آنها داده می شود. این اتفاق اصلا قابل هضم نیست. امیدوارم معجزه ای رخ دهد و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. این نتیجه زمانی است که مدیران به باشگاه می آیند و نشان می دهند که لیاقتش را ندارند. برخی گفتند فرهاد مجیدی عذرخواهی می کند اما نتیجه را دیدید. کار به جایی رسیده که استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف می شوند.

سرمربی استقلال درباره دیدار تیمش مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: همه تیم های حاضر در جام حذفی افتخارآفرین هستند. تیمی که به دنبال قهرمانی است فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کند. امیدوارم بعد از 2 فصل ناکامی قهرمانی را برای هواداران کسب کنم.

مجیدی درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: شما در مورد دفاع صحبت کردید. مدافعان استقلال جزو بهترین مدافعان ایران هستند و شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. وقتی صحبت از دفاع از یک تیم می شود، در مورد همه بازیکنان و روند دفاعی تیم صحبت می کنیم. هواداران استقلال خواهان یک بازی هجومی هستند و ما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم فوتبالی را که آنها می خواهند بازی کنیم. من از بازیکنانم راضی هستم، اما باید بیشتر تلاش کنیم تا فوتبالی را که هواداران لایق آن هستند نشان دهیم.

وی در خصوص تغییرات ترکیب بازی های استقلال گفت: اینکه یک تیم بتواند هر بازی را با یک تیم انجام دهد خوب است. من به کسانی که انتقاد می کنند احترام می گذارم، اما فکر می کنم تغییر ترکیب یک نیرو است. در مورد انتقال بازیکنان هم باید بگویم که فقط در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان سیستم تیم را تغییر دادیم. ما تقریباً با یک سیستم خاص بازی کردیم و کمتر پیش می آید که سیستم خود را تغییر دهیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت زمین تمرین آبی های پایتخت گفت: شرمنده بازیکنان تیم هستم. من خودم وقتی در این زمین راه می روم کمردرد دارم، اما زمین در تهران خوب نیست و زمین هایی برای تیم های شهرستانی وجود دارد که در آنجا تمرین می کنند. ما باید در یکی از همین زمین های تمرینی که یکی از تیم های شهر تمرین می کند، کارمان را انجام می دادیم. به ما تمرین دادند اما نشد.

وی در واکنش به اینکه در بازی های آینده می توان رکوردهای بیشتری را شکست، خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم یک درصد آن رکوردها باشد. این چیزها و سوابق از بین نمی روند. تا روزی که وریا گفوری جام را نبرد به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و اگر تیمی فکر کند قهرمان شده است خیلی ضرر دارد. تمرکز من این است که این روند خوب را حفظ کنم و در نهایت عملکرد موفقی داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رشید مظاهری اختلافی وجود دارد؟ او گفت: ما ناراحت نیستیم. ما سه دروازه بان خیلی خوب داریم و به آنها نیاز داریم. همه بازیکنان خوب تمرین می کنند و مشکلی نداریم. کارهایی که من در بیرون انجام می دهم واقعی نیستند.

دیدار دو تیم استقلال و فولاد از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید