تعریف جالب از فرهاد مجیدی سرمربی پرسپولیس

تعریف جالب از فرهاد مجیدی سرمربی پرسپولیس

محتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان و استقلال در هفته نهم لیگ برتر گفت: فکر می کنم به مرحله ای از بازی ها رسیده ایم که شاید سخت ترین بازی برای ما باشد. سه بازی متوالی با تیم های مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس که می تواند ما را تحت فشار خوبی قرار دهد. امیدوارم در این سه دیدار سخت و مهم بازیکنان ما بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و از پس این دیدارهای سخت برآیند. فردا با تیمی بازی می کنیم که همیشه مدعی است، نفرات خوبی دارد و یکی از برندهای فوتبال ایران است. امیدوارم بازی خوب باشد و بینندگان از این بازی لذت ببرند.

وی درباره جنجال بر سر داوران و اینکه استقلالی ها هم به داوران اعتراض کردند، گفت: من هم می بینم که در این یکی دو هفته صحبت ها و فشارهای زیادی روی داوران شده است. به نظر من هیئت داوران با انتخاب یک داور خوب این نقص را جبران کردند. وقتی اسامی داوران را دیدم متوجه شدم که یک داور خوب و قوی برای بازی ما انتخاب شده است. امیدوارم فردا سوت های خوبی به گوش برسد تا تیمی شکست نخورد.

حسینی در پاسخ به این سوال که این بحث ها مانع کار او و تیمش نمی شود، تصریح کرد: کاری که مانع ما نمی شود چون روی کار خودمان تمرکز می کنیم. انتظار من این است که فشار روی داور تاثیری نداشته باشد و اگر تیمی بخواهد برنده شود با قدرت بازوها و توان فنی خودش برنده شود و از داور امتیاز بگیرد. داور منتخب داوری است که تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد و امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر است، اتفاقات فوتبال را خودش رقم بزند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که «استگل بعد از 5 تساوی متوالی به مصاف پیکان می رود، آیا شاگردان شما می توانند بازی فردا را ببرند؟»، گفت: نمی توانم درباره استقلال صحبت کنم. این تیم مربی خوبی دارد و درباره تیمش صحبت می کند. ما تیم جوانی داریم که تلاش می کند از مسابقات سخت شانس بیاورد و امیدوارم فردا بازی خوب و قدرتمندی را برگزار کند و فردا اتفاقات فوتبالی داشته باشیم. در آبادان زمین و زمان داشتیم اما سه امتیاز را نگرفتیم. امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید