واکنش جالب فرهاد مجیدی این است که استقلال خوب بازی نمی کند

فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم در پاسخ به اینکه تیمش موقعیت های خود را از دست داده و اینکه چه فکری برای حل مشکلات گلزنی دارد، گفت: برای تیمی که بهترین خط حمله را دارد. در لیگ، این حرف ها ناعادلانه است. “من از عملکرد مهاجمان خوشحالم و امروز عالی بودند. بازی با تراکتور برای ما خیلی آسان نبود و آنها جنگنده بودند.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در بازی با تراکتورسازی سه امتیاز را کسب کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و خیلی سخت کار می کنند. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما از عملکرد کلی تیم راضی هستم. فکر نمی کنم تراکتور به چارچوب به هدف ما برخورد کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند تیمش خوب بازی نمی کند، یادآور شد: من زیاد به این خیلی ها اهمیت نمی دهم. اینها زیاد نیستند و افرادی هستند که شما را به اینجا می فرستند تا این سوال را بپرسید.

مجیدی در خصوص اینکه تراکتورسازی یکی از ضعیف ترین سال های خود را در فوتبال سپری می کند، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران بسیار خوبی دارد. انتظار نداشتیم بازی آسانی داشته باشیم. یک تراکتور ممکن است وضعیت خوبی نداشته باشد اما با بازیکنانی که دارد در آینده عملکرد بهتری داشته باشد. امروز برخلاف آنچه شما گفتید این اتفاق افتاد و او سه دفاع انجام داد و تا حدودی موفق بود. تراکتورسازی تیم بزرگی است و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد استقلال جنگ میانه به سود خود گفت: به نظرم تیم من شایسته برد است چون خوب و خیلی خوب بازی کرد. برنامه ریزی که انجام دادیم توسط بازیکنانم به خوبی انجام شد. به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم اما از این به بعد به آنها می گویم که هیچ چیز تمام نشده است و باید یک سری بدون باخت را 18 هفته حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه گفته می شود سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند از اول اسفندماه به خدمت سربازی می روند، گفت: نمی خواهم در حوزه کاری خود در این مورد صحبت کنم.

مجیدی با بیان اینکه سرمربی باید تیم اصلی را انتخاب کند اما چرا وریا گفوری و ارسلان مطهری کمتر بازی می کنند، گفت: سوالی پرسیدی که خودت جواب دادی. اینکه بازیکن بازی می کند یا نه، بحث سرمربی است. ناگفته نماند که بر اساس تفکر تاکتیکی تیممان با کادرفنی مشورت می کنیم و از بازیکنی که شرایط بهتری دارد استفاده می کنیم. این به بازی قبل یا بعد بستگی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید