من به خیلی ها اهمیت نمی دهم. شما را می فرستند که بگویید استقلال خوب بازی نمی کند / تراکتور به چارچوب نخورد


زمان: 20:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809432

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به فکر خیلی ها نیستم. شما را می فرستند که بگویید استقلال زیبا بازی نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر با بیان اینکه تیمش امروز موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست داد، گفت: برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد این بی انصافی است. “از عملکرد مهاجمانم بسیار راضی بودم. تیم تراکتورسازی تیم جنگنده ای است و بازی مقابل این تیم آسان نبود. ما 3 امتیاز بسیار مهم گرفتیم و از این بابت خوشحالم. امروز موقعیت های زیادی خلق کردیم و می تواند گل های بیشتری به ثمر برساند که تراکتور حتی یک ضربه در چارچوب داشته باشد، اما در کل از عملکرد کلی تیمم راضی هستم.

او در پاسخ به سوال خیلی ها مبنی بر اینکه خیلی ها معتقدند استقلال زیبا بازی نمی کند، گفت: من خیلی به این تعداد زیاد اهمیت نمی دهم. این افراد زیاد نیستند، آنها هستند که شما را به اینجا می فرستند تا این سوال را بپرسید.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارید تراکتور تا این حد ضعیف باشد، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است. انتظار نداشتم بازی راحتی داشته باشم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئناً می تواند در آینده جایگاه خوبی کسب کند. تراکتورسازی برای اولین بار در این فصل با 3 مدافع بازی کرد و موفقیت هایی کسب کرد اما به هر حال بازی را بردیم، امیدوارم این تیم به موفقیت ادامه دهد.

سرمربی استقلال درباره تاثیر نقش هافبک ها در بازی و نتیجه گفت: نظر شخصی من این است که تیم ما شایسته برد بود. من کاری را که از بچه ها خواسته بودم انجام دادم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم اما به آنها می گویم که هیچ چیز تمام نشده است و باید به راه خود ادامه دهیم چرا که 18 هفته است شکست نخورده ایم.

یکی از خبرنگاران گفت نظر شما در مورد بازی چیست و ظاهراً دو بازیکن شما یزدانی و مرادمند سرباز نام دارند که مجیدی در پاسخ گفت: من به اندازه کافی در مورد بازی صحبت کرده ام اما شما مشخصاً به حرف من گوش نداده اید. در مورد سوال دوم شما باید بگویم که صحبت در این مورد وظیفه من نیست.

وی در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان مانند غفوری و مطهری با وجود اینکه در نهایت تشخیص سرمربی است، برای استقلال بازی نمی کنند یا کمتر بازی می کنند، گفت: سوالی پرسیدید که خودتان جواب دادید. مربی باید تصمیم بگیرد که برای کدام بازیکن بازی کند و من تصمیم خواهم گرفت که چه کسی در تیم ما باشد. بر اساس نیاز تیم با کادر فنی تصمیم می گیرم که کدام بازیکن را بازی کنم. با توجه به این سوال که با کدام تیم بازی می کنیم و شرایط این دیدار نفرات مورد نظر را به میدان می فرستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید