شما نمی توانید به خیابان بروید تا رازهای استقلال را بگویید

12 سال پیش در شهریور 1388 علیرضا منصوریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیار اول افشین قطبی بود. در آن مقطع زمانی که منصوریان در جایگاه ویژه بازی استقلال و سپاهان را تماشا می کرد به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و جالب اینکه عده ای به دلیل لیست تیم ملی به شدت از او انتقاد کردند.

منصوریان در گفت و گوی اختصاصی با خبروزی در مورد لیست تیم ملی اینگونه توضیح داد: طبیعی است که هر انتخابی برای لیست تیم ملی انجام شود، اعتراض هایی نیز وجود دارد. این ناراحتی ها همیشه وجود داشته و قطعا در آینده نیز وجود خواهد داشت. هنوز نمی دانم با استقلال چه کنم! اگر خیلی بازیکن دعوت کنیم می گویند بازیکن نمی دهیم. اگر کمتر دعوت کنیم می گویند با بازیکنان ما ناعادلانه شده است.

وی در خصوص دعوت نشدن از فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی گفت: من خودم دوست دارم سرمربی تیمی شوم که مهاجمانی مثل مجیدی و میداودی دارد. اما اینکه آنها اینطور علیه ما صحبت کنند قابل قبول نیست. اینکه من مجیدی یا میداودی را دعوت نکردم به من ربطی ندارد. اگر دوباره بخواهند این کارها را انجام دهند، قولم را می دهم. هنوز 10 درصد اسرار باشگاه را به کسی نگفته ام و اگر مجبور شوم اسرار باشگاه را می گویم تا خیلی از دوستان مجبور نباشند با خیابان روبرو شوند. بگذارید مثل همیشه آرام باشم و دیگران را به خاطر عدم نتیجه گیری مستقل سرزنش نکنم.

گفت و گوی علیرضا منصوریان در 18 شهریور 92 در خبرزاشی را مشاهده می کنید.

شما نمی توانید به خیابان بروید تا رازهای استقلال را بگویید

دیدگاهتان را بنویسید