شما نمی توانید جایی در دنیای والیبال بگیرید


ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841592

بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین خود در جمع اصحاب رسانه اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین تمرین خود پیش از اعزام به صربستان و حضور در لیگ ملت های 2022 در حضور اصحاب رسانه اظهاراتی کردند.

عبادی پور: وقتش برسد از تیم ملی می روم

میلاد عبادی پور بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه این تمرین گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. کار با بازیکنان جوان همیشه خوب است، زیرا آنها تمام انرژی خود را صرف این کار می کنند. درست است که آنها کم تجربه هستند اما همه بازیکنان بزرگ به مرور زمان باتجربه شده اند. همه این بازیکنان هم در حال کسب تجربه هستند اما قدرت و نشاط لازم را دارند که لحظه مثبتی است.

وی درباره حضورش در لیگ ملت ها گفت: در همه مسابقات صد در صد قوی به نظر می رسیم. درست است که تورنمنت سختی داریم اما دلیلی ندارد با باخت جلو برویم. ما 100 درصد توان خود را می دهیم.

عبادی پور درباره غیبت معروف، موسوی و غفور در تیم ملی گفت: 100 درصد بازیکنان بزرگ را از دست دادیم و چالش بزرگی داریم اما بازیکنان الان خیلی جوان هستند و در آینده 100 درصد کمک خواهند کرد. زمان می رسد، ما می رویم و نمی توان گفت بعد از ما والیبال تمام می شود، درست است که معروف، موسوی و گفور را نداریم، اما بازیکنان دیگری با شرایط دیگر داریم که امیدواریم شرایط خوبی داشته باشند. کارایی.

وی درباره پایان قراردادش با اسکرا و رفتنش به قهرمانی ایتالیا تصریح کرد: بعد از پایان قرارداد باید تصمیم جدی می گرفتم، در آنجا بمانم یا تغییری را در نظر بگیرم. خوشبختانه این تغییر در ایتالیا بود و در میلان بازی خواهم کرد. من با تمام وجود در آنجا ظاهر خواهم شد.

کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: برخی از بازیکنان ما تجربه موسوی و گفور را ندارند اما به دلیل جوان بودن قدرت و توان بیشتری دارند. البته ما در همه بازی ها پیروز می شویم، اما گاهی اوقات نمی کنیم و این دلیل نمی شود که 100 درصد توان خود را از دست ندهیم. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا ببینیم چه می شود.

وادی: شما نمی توانید سعید معروف را جایگزین کنید

محمد طاهر وادی مهاجم تیم ملی ایران درباره ارزیابی خود از لیگ ملت ها گفت: غیرقابل پیش بینی است اما بازیکنان جوان انگیزه بیشتری برای حضور دارند. این جای امیدواری است که آنها آن را دست کم نمی گیرند و تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: همه مسابقات را باید به زور انجام دهیم و برای این مشکل سخت آماده شده ایم. ما 5 بازی تمرین کردیم تا قوی به نظر برسیم.

وادی در خصوص مقر تیم ملی ایران گفت: خیلی به ما کمک می کند، زیرا آنها از جنس و خون و عرق ما برای وطن هستند.

وی در خصوص اینکه در تیم ملی به عنوان پاسور جایگزین سعید معروف شد، گفت: او حتی در دنیا هم نمی تواند جایگاهی بگیرد. من با او در ارتباط هستم و سوالاتم را می پرسم. او خیلی به من گفت که باید چه کار کنم. امیدوارم بتوانم بخشی از مشکلات او را در مسابقه جبران کنم.

توچتک: ما به مدال لیگ ملت ها فکر نمی کنیم

امیرحسین توه تک، ملی پوش والیبال ایران با بیان اینکه از سال 2018 در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد، به جوانان این تیم اشاره کرد و گفت: همه تیم ها پوست اندازی شده اند. ما 2، 3 سال است که با این تیم بازی می کنیم. آنها جوان هستند، اما نه بی تجربه، بلکه بی تجربه.

وی در خصوص ارزیابی خود از لیگ ملت ها گفت: ما اصلا به مدال فکر نمی کنیم اما بازی خوبی انجام می دهیم تا مردم را خوشحال کنیم و از هر لحاظ حمایت کنیم.

توچتک در خصوص مقر تیم ملی ایران گفت: آقای عطایی یکی از بهترین های ایران است و بهترین بازیکنان ایران را برای این مسابقات انتخاب کرده است. کار با مربی ایرانی بسیار آسان است، والیبال خارج از زمین بازی آسان است و از نظر روحی و روانی به ما کمک می کند.

اسماعیل نژاد: امیدوارم با بهترین نتیجه خودمان را ثابت کنیم

امین اسماعیل نژاد، ملی پوش والیبال ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی به تشریح همکاری با مربی ایرانی پرداخت و گفت: یکی از بزرگترین مزیت های همکاری با مربی ایرانی این است که می توانیم به خوبی ارتباط برقرار کنیم. از طرفی بیشتر این بازیکنان از شاگردان آقای عطایی بودند.

وی درباره تیم ملی جوان گفت: بازیکنان جوان و با انگیزه هستند و از جان و دل برای این کار گذاشتند. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و خودمان را ثابت کنیم. هر بازیکنی که به میدان می رود سعی می کند بهترین عملکرد را داشته باشد.

اسماعیل نژاد گفت: خدا را شکر سال گذشته عملکرد خوبی در لیگ ایران داشتم و خودم را ثابت کردم اما تیم های ملی با مسابقات داخلی تفاوت دارند و این برای من تجربه جدیدی است. با این حال تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

عابدینی: زنگ تفریح ​​ملت ها نخواهیم بود

رضا عابدینی در حاشیه تدارکات تیم ملی والیبال قبل از اعزام به لیگ ملت ها به ستاد ملی ایران گفت: در رده جوانان با آقای عطایی کار کردم. جو کلی تیم خیلی خوب است و کار با مربی ایرانی راحت تر است. سرمربی ایرانی بازیکنان و لژیونرهای حاضر در لیگ را زیر نظر دارد. علاوه بر این، خلق و خوی ما به هم نزدیکتر است و همدیگر را بهتر می شناسیم.

وی درباره تیم ملی جوان شده گفت: تیم باتجربه ای مانند میلاد عبادی پور داریم که با ستاره های قبلی والیبال کار کرده است. با نیروی جوان و تجربه می توانیم در لیگ ملت ها نتیجه خوبی بگیریم.

عابدینی با بیان اینکه بازیکنان با انگیزه هستند اما کار در لیگ ملت ها سخت است، افزود: نسل قبلی والیبال که ستاره بودند و تجربه و هماهنگی خوبی داشتند در لیگ ملت ها هم زحمت کشیدند. حالا که تیم جوان است بهترین نتیجه را می گیریم.«بیا برویم، لازم نیست زنگ خنده دار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید