آنها گفتند شما نمی توانید در گرند اسلم بازی کنید. خوابم را به کسی نگفتم / پدرم در جوانی فوتبالیست بود. خانواده های من اهل ورزش هستند


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803494

دختر یک تنیسور ایرانی گفت: خانواده ام ورزش را دوست دارند به خصوص پدرم، او در جوانی فوتبالیست بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از نشنال امارات ; یکی از اهالی الزهرا صافی، دختر تنیسور ایرانی که در مسابقات گرند اسلم جوانان شرکت کرده است، گفت: در کشور من اگر بپرسید کدام ورزش را دوست دارند، می گویند فوتبال. به یاد دارم روزی که من و مادرم تلویزیون تماشا می‌کردیم و بازی رافائل نادال را تماشا می‌کردیم و آنقدر کنجکاو بودیم که ببینیم آیا زمین تنیس در ایران وجود دارد که بتوانیم برای امتحان آن به آنجا برویم.

او گفت: “خانواده من ورزش را دوست دارند، به خصوص پدرم، او در کودکی یک فوتبالیست بود و ما واقعاً کنجکاو بودیم که تنیس چیست و شاید بتوانم آن را امتحان کنم.” وقتی تنیس را شروع کردم، گفتند استعداد دارم، اما بعداً فهمیدم استعداد چیست، زیرا وقتی تنیسورهای اینجا (گرند اسلم استرالیا) را می بینم، وقتی جوانان حرفه ای را اینجا می بینم، می بینم استعداد چیست.

این تنیسور 17 ساله کشورمان سخنان خود را با توصیه به هم سن و سالان خود به پایان رساند و گفت: واقعاً می خواهم بگویم از رویاهای خود دست نکشید، زیرا زمانی که من ماجراجویی تنیس خود را شروع کردم، همه در ایران گفتند: “این غیرممکن است، من در گرند اسلم بازی می کنم.”” غیرممکن است، شما نمی توانید این کار را انجام دهید” و به خصوص مادرم را توهین کرد. بنابراین من در مورد رویای خود به کسی نگفتم و فقط به تلاشم ادامه دادم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید