حساب زندانی را از خانواده او جدا کنید / از خانواده زندانیان حمایت کنید

ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779861

رئیس سازمان زندان ها گفت: نظام بین زندانیان و خانواده زندانیان فرق می گذارد. این محبت و خدمت نشان از دلسوزی نظام به خانواده های زندانیان است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با سفر رئیس کل دادگستری استان خوزستان، محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها با حضور در مراسم نکوداشت فرزندان زندانیان استان خوزستان تعدادی جهیزیه را به آنان اهدا کرد.

در ادامه رئیس سازمان زندان در مراسمی حضور یافت که در آن از 300 نفر از مددجویان دانش آموزی و همچنین 50 مددجوی ممتاز تقدیر به عمل آمد.

اما نکته قابل توجه در مراسم دیروز سازمان زندان که برای اولین بار برگزار شد این بود که والدین برخی از زوجین که جشن عروسی آنها با کمک سازمان زندان برگزار شده بود توسط زندانبانان که در حال حاضر در حال خدمت هستند محکوم شدند. جملات آنها

رئیس سازمان زندان ها در این خصوص تاکید کرد: ما نگاه اصلاحی و تربیتی به زندانیان داریم و از آنها نیز حمایت می کنیم، اما همچنان حساب زندانیان از حساب خانواده جداست چرا که معتقدیم خانواده های زندانیان زندانیان باید بی گناه باشند پس نظام اسلامی در قبال این خانواده مسئول است.» و او می داند که متعهد است.

حاج محمدی گفت: پدر و مادر زندانی چند زوج که با کمک و اهدای جهیزیه جشن ازدواجشان را برگزار کردیم، زندانی بودند. این احساس مسئولیت مردم عزیز خوزستان واقعا قابل تحسین است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 5.5 میلیارد تن به خانواده های زندانیان ارائه کرده ایم. امروز همه باید به مسئولیت خود در قبال آسیب های اجتماعی واقف باشیم و بر اساس آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید