بازیکن سابق پرسپولیس: شب ها در مغازه دوستم می خوابم!

بازیکن سابق پرسپولیس: شب ها در مغازه دوستم می خوابم!

کریم باوی درباره آخرین درمان بیمار سرطانی کبدش که حدود دو سال است با این بیماری دست و پنجه نرم می کند، گفت: همچنان در حال شیمی درمانی هستم. فکر می کنم کمی بهتر عمل کردم. هزینه های درمان من مانده و نمی توانم تمام هزینه های این بیماری را تامین کنم. من یک سال است که خانه هستم.

وی با اشاره به دوران فوتبالی خود گفت: همه ما برای فوتبال دویدیم اما هیچکس ما را درک نمی کند. متأسفانه کسی نیست که به کریم باوی مراجعه کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران چندی پیش در مراسم یادبود مرحوم دهداری از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک خواسته شد تا با وی دیدار و در درمان این بیماری کمک کنند. اصلا کسی برای کمک نیامد. اگر خبری بود می گفتم. حتی اگر بیایند و دنبال من بگردند، روحیه ام بهتر می شود. آنقدر کار کردیم که انتظار داشتم کمی توجه شود.

باوی با بیان اینکه چه کسانی در این مدت به دیدارش رفتند یا به او کمک کردند، گفت: حسن یوسفی گاهی می گوید مدتی است که او را ندیده ام. حمید استیلی کمک چندانی نکرد. خبری از فدراسیون فوتبال و وزارت و باشگاه پرسپولیس نیست.

با تأخیر در پاسخ به این سوال که آیا صندوق پیشکسوتان به او کمک کرد یا خیر؟ وی گفت: صندوق جانبازان شما هم کمکی نکرد. اگر کمک می کردند، می گفتم.

این بازیکن سابق تیم ملی برای حضور این روزهایش در محافل ورزشی و اینکه آیا سفری به خوزستان داشته است یا خیر؟ گفت: نه، من فقط گاهی به مغازه دوستم می روم و شب آنجا هستم. خیلی وقت بود خوزستان نرفته بودم. آخرین باری که به خوزستان رفتم دو سال پیش بود.

باوی در خصوص مصاحبه اخیر علی دایی با بیان اینکه از حمید علی دوستی و کریم باوی چیزهای زیادی یاد گرفته است، گفت: علی دایی همیشه راست می گوید و آدم بزرگی است. اینکه از ما یاد می کند نشان دهنده عظمت ماست. زمانی که در پرسپولیس بودم هیچ مهاجم دیگری در این تیم نبود. من هم کم کم زمین خوردم، بزرگ شدم و سالم تر شدم و با ورود علی دایی به تیم ملی، وضعیت جسمانی ام بدتر شد. حتی یادم هست در بازی پرسپولیس و بانک تجارت می گفتند علی دایی جلوی من را می گیرد اما هر چقدر تلاش کرد نتوانست جلوی آسیب دیدگی سرم را بگیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم ملی خوب نیست اما فکر می کنم وضعیت سرمربی این تیم است. مربی هم نقش چندانی نداشت، فکر نمی‌کنم اسکوچیچ در سطح ایران باشد، می‌توانیم مربیان خوبی مثل برانکو و کیروش داشته باشیم، اما اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی کافی نیست. بازیکنانی که توانستند با شرایطی که دارند هدایت تیم ملی جام جهانی را بر عهده بگیرند و بیشتر آنها در خارج از کشور بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید