مادرم به خوابم آمد و گفت گلمرضا مهمان توست / پایان 33 سال انتظار

ساعت: 22:13
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795942

برادر شهید گلمرضا ترابی از پایان 33 سال انتظار برای مفقود شدن این شهید گفت و گفت: مادرم به خوابم آمد و گفت گلمرضا مهمان شماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا ترابی برادر بزرگتر شهید گلمرضا ترابی در گفتگوی اختصاصی با هرمز گفت: در سال 66

وی افزود: 33 سال منتظر گلمرضا بودیم و هر روز با آمدن خبرنگاران منتظر خبرهایی از برادر رزمنده خود بودیم.

برادر شهید ترابی با بیان اینکه هفته گذشته تلفن همراهم زنگ خورد و خبر تکان دهنده ای شنیدم گفت: تازه به خانه آمده بودم، ساعت حدود 18 بود که تلفن همراهم زنگ خورد، آن را برداشتم، سرهنگ عسکری از سپاه اصفهان بود. سلامی غیرمنتظره به من خبر داد که گلمرضا شناسایی شده و آن شب من و همسر و فرزندم تا پاسی از شب گریه کردیم.

گفت امشب از هیجان شنیدن خبر شناسایی گلمرضا شام هم نخوردیم. ورخی (پاشو) که مهمون هستی گفتم مامان خسته شده و این بود که مامان دوباره گفت ورخی علیرضا امشب مهمون هستی غلامرضا مهمونی.

برادر شهید ترابی با بیان اینکه با توجه به هماهنگی های انجام شده با افسران رابط ارتش اصفهان که مقدمات این کار را زیر نظر دارند، گفت: از خانواده گفت: گفته شد که وصف اشتیاق آنها قابل بیان نیست.

او گفت: هفت ساله بودم که مادرمان فوت کرد و بیش از 23 سال از فوت پدرمان می گذرد.

برادر شهید ترابی با قدردانی و تشکر از همه کسانی که مقدمات این کار ارزشمند را فراهم کرده بودند، گفت: امیدوارم همه خانواده های شهدای مفقودالاثر روزی خبر وضعیت فرزندشان را بشنوند.

گفتنی است شهید گلمرضا ترابی از استان اصفهان در سال 1396 به عنوان شهید گمنام در منطقه سیاهو تشییع شد که هویت وی به تازگی مشخص شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید