هیچ کمکی از تیم امید دریغ نمی کنیم، اسکوچیچ در تیم ملی می ماند/ گاهی شب ها به خاطر مشکلات فدراسیون ها نمی خوابم!


ساعت: 23:58
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822052

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که سرمربی تیم ملی به کار خود در تیم ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی در حاشیه دیدار تیم های امید ایران و گل گهر سیرجان گفت: روز گذشته مهدوی کیا به تفصیل برنامه تیم امید را تشریح کرد، کارهایی که انجام شده و برنامه ریزی شده است. ما یک فدراسیون فوتبال ویژه هستیم. همه ما مشتاقانه علاقه مندیم که تیم امید را در المپیک 48 ساله ببینیم و در این راه دریغ نخواهیم کرد.

وی همچنین به تیم بزرگسالان توضیح داد: اکنون آقای استیلی برای بازی های تدارکاتی و برنامه پیش رو برنامه ریزی های ارزنده ای انجام داده است. با این حال، این موضوعات باید به عنوان یک برنامه اجرایی کوتاه مدت در دستور کار قرار گیرد و همچنین باید ببینیم چه خدمتی می توانیم انجام دهیم.» کار ما حمایت از کادر فنی و مربیان و سرمربی است. خودش این روزها برای سرمربی تیم سوال می کند اما تا جایی که من می دانم باید قویا از او حمایت کنیم و او به خدمت تیم ملی ادامه خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بسته شدن حساب فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی های مالیاتی گفت: من در جریان چنین چیزی نبودم اما بحث مالیاتی فدراسیون ها یک موضوع رایج است. واقعیت این است که از روزی که ما آمدیم فدراسیون های زیادی شکایت کردند و تیم ویژه ای تشکیل دادند. این گروه شامل آقای پولادگر و معاون اداری ما و تعدادی کارشناس دیگر است که برای برون رفت از این وضعیت وارد امور مالی فدراسیون ها می شوند. قبل از عید فدراسیون هایی داشتیم که مشکل مالی داشتند و به حساب آنها پول واریز کردیم و بلافاصله پول به عنوان بدهی مالیاتی بلوکه شد که خوب نیست. اینها اتفاقاتی هستند که از گذشته به جا مانده و جذاب هستند. اینها وظایف ماست که باید دنبالش کنیم. این اصلاً خبر خوبی برای ورزش نیست. گاهی شب ها به خاطر مشکلات فدراسیون ها نمی خوابم، مگر می شود فدراسیونی که باید افتخار کند در شبانه روز خودش گیر کند؟! تیم ویژه ای برای آنها درست کردیم و تا آخر در کنار روسای فدراسیون ها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم مردم همچنان به تیم ملی امیدوار باشند. تیم ملی استثنایی داریم خدای نکرده یک پله صعود کند و بازی های تدارکاتی و تفریحی خوبی ایجاد شود. همه ما این را می خواهیم. این وظیفه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید