برای توسعه فوتبال بانوان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

ساعت: 20:24
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795928

حمایت کادر ورزشی از تیم ملی ستودنی است

نایب رئیس بانوان فدراسیون می گوید با اتحاد، همدلی و پشتکار مطمئنا اتفاقات بزرگی برای تیم ملی فوتبال بانوان رقم خواهد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهره موسوی در خصوص حضور نایب رئیس در امور بانوان و خانواده در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در واقع این اولین بار در تاریخ بانوان است. فوتبالی که معاون رئیس جمهور و خانواده در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان حضور یافتند. همچنین از تک تک نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این مراسم شرکت می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: حضور تمامی کارکنان ورزش کشور در حوزه بانوان در اردوی امروز نشان از توجه و حمایت ویژه آنان از تیم ملی فوتبال بانوان دارد. مسلما حضور مسئولان ورزش کشور در اردوها انگیزه بازیکنان را دو چندان می کند. باید این اتفاق بزرگ را به فال نیک بگیریم و از هیچ تلاشی برای پیشرفت فوتبال بانوان دریغ نکنیم. وظیفه حرفه ای ما حمایت از فوتبال بانوان است.

موسوی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه جام ملت های آسیا گفت: قطعا نقطه نظرات فدراسیون و مرد عزیز هادم این است که بیایند و از موفقیت این تیم حمایت کنند. البته ما آنچه شایسته زنان است را ارائه می دهیم. کادر فنی و همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند. بدون شک بازیکنان در جام ملت های آسیا عملکرد قابل قبولی خواهند داشت. هدف ما حضور ایران در جام جهانی است، البته در این مقام به اتفاق بزرگی دست یافتیم. عمل میل برای بازیکنان بسیار زیاد است. با توجه به اتحاد، همدلی و پشتکار تیم، قطعا اتفاقات خوب زیادی رخ خواهد داد.

وی افزود: با هماهنگی کمیسیون پزشکی امروز اعضای تیم ملی فوتبال بانوان نوبت سوم واکسن را ساختند. همچنین آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان ۱۴ دی ماه در کیش برگزار می شود و روز جمعه ۲۳ دی ماه با پرواز ویژه راهی محل برگزاری مسابقات می شود.

نایب رئیس فدراسیون در پایان با تشکر از اصحاب رسانه گفت: از اصحاب رسانه که امروز با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان تمامی اخبار این مراسم را پوشش دادند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید