تقویت نظارت بر اجرای پیمانکاران شهرداری / برای رفع مشکلات شهر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797851

محمدتگی جپلگی گفت: با توجه به اینکه رضایت کافی از کار پیمانکاران وجود ندارد، بنابراین نظارت معاونان، مدیران و روسای سازمان ها بر اجرای آنها نیاز به تقویت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جپلگی شهردار شهرکرد امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پیمانکاران شهرداری با بیان اینکه مدیر شهری باید تسلط کافی بر مجموعه و شهر داشته باشد، اظهار داشت: در توسعه شهر کمک کنید.

وی با بیان اینکه پیمانکاران باید حتی در غیاب سرپرستان و مدیران شهرداری به وظایف خود به درستی عمل کنند، افزود: از کار پیمانکاران رضایت کافی ندارم و نظارت بر عملکرد پیمانکاران باید تشدید شود.

شهردار شهرکرد گفت: اگر پیمانکاران قصد ادامه همکاری با شهرداری را دارند باید اقدامات لازم را برای ارتقای کیفیت کار خود انجام دهند.

جاپلاکی خاطرنشان کرد: شهروندان باید بدانند که ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهر انجام می دهیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما تلاش ما در چارچوب قانون است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو ماه تا پایان سال باقی مانده است، تلاش ما بر این است که در شب سال نو شاهد شهری پرنشاط و پویا باشیم و در صورت همکاری و مشارکت شهروندان قول می دهم شاهد توسعه خوبی در شهر باشیم. “.

یوسف صادقی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرکرد در ادامه این نشست با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران حجمی نزدیک به سه ماه به تعویق افتاده است، خاطرنشان کرد: خودتان داشته باشید.

صادقی تاکید کرد: کاهش مناقصات به دلیل رقابت نباید باعث کاهش کیفیت خدمات و حتی تاخیر در پرداخت دستمزد کارگران شود.

پس از پایان جلسه، پیمانکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تاکید کردند که برای حداقل سقف قرارداد باید استاندارد خاصی در نظر گرفته شود تا به کیفیت کار لطمه ای وارد نشود و حقوق کارکنان به طور کامل پرداخت شود.

در این جلسه همچنین پیمانکاران از خدمات شهری در زمینه پرداخت کمک های اجتماعی به کارکنان خدمات شهری تقدیر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید