دمشق از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم فلسطین دریغ نخواهد کرد


ساعت: 07:54
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878283

بسام صباغ بر حمایت دمشق از مردم فلسطین در احیای اراضی اشغالی و حقوق قانونی آنها تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد که دمشق از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم فلسطین در مبارزه برای بازگرداندن اراضی اشغالی و حقوق قانونی آنها دریغ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بسام صباغ در کنفرانس آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) گفت: حق پناهندگان فلسطینی برای بازگشت به وطنشان موضوعی غیرقابل مذاکره است.

وی افزود: مسئله فلسطین همچنان یک موضوع محوری برای سوریه است و دمشق هیچ تلاشی برای ایستادگی در برابر مردم فلسطین در مبارزه آنها برای بازگرداندن سرزمین های اشغالی و حقوق قانونی آنها به ویژه حق آنها برای داشتن کشور مستقل در پایتخت انجام نداده است. اورشلیم و بازگشت آوارگان فلسطینی.» وطن آنها مطابق با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل متزلزل نیست و نخواهد بود.

وی افزود: سوریه همه شرایط مناسب زندگی را برای مردم فلسطین که در طول سالیان متمادی به آن پناه آورده اند فراهم کرده است، اما شرایط سخت اقتصادی ناشی از تروریسم و ​​زورگویی برخی کشورهای غربی، توانایی دمشق را برای رفع نیازها محدود می کند. از سوری ها و فلسطینی ها.”

این مقام سوری ادامه داد: تخریب بسیاری از زیرساخت ها و بخش های حیاتی تعدادی از اردوگاه های تروریستی فلسطینی مستلزم بهبودی فوری آنها است که امیدواریم هر چه سریعتر در مدارس و مراکز بهداشتی درمانی انجام شود.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین از همه کشورهای عضو سازمان ملل خواست تا از آنروا در انجام تعهدات و خدمات خود به آوارگان فلسطینی حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید