راه برون رفت از تحریم های سرکوبگرانه توسعه بخش کشاورزی است/ برای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792850

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه:

امیر یاوری گفت: راه برون رفت از تحریم های سرکوبگرانه، فقر، بیکاری، توسعه بخش کشاورزی کشور و این مهم باید در دستور کار واحدهای تخصصی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر یاوری در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: منویات مقام معظم رهبری تحقق شعار سال را گفته ایم و تا تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه منشأ همه مشکلات حتی اجتماعی را در گرو تولید و اشتغال دانست و افزود: برخی از جرایم، مشکلات اقتصادی و حتی برخی از دلایل افزایش طلاق و … اعتیاد با فعالیت های اقتصادی مرتبط است.

وی همچنین گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با همکاری، همدلی، کار جهادی و استفاده از توانمندی های منحصر به فرد خود آماده ارائه برنامه ای جامع در حوزه کشاورزی برای تضمین توسعه و اشتغال پایدار در استان بروید است. .

یاوری انسجام دستگاه های دولتی و همکاری با بخش خصوصی و عزم برای کمک به سرمایه گذاران در بخش کشاورزی را از اولویت های اهداف دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: نحوه عبور از تحریم های سرکوبگرانه، فقر، بیکاری، توسعه کشاورزی. بخش در دستور کار واحدهای تخصصی قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: با نگاه به حفظ و برچیده شدن تولید و استفاده از تجربیات خود در شناسایی خلأهای قوانین و مقررات و موانع تولید، می‌توان از ظرفیت «استفاده از بخش تولید برای تولید» استفاده کرد. حمایت جدی

یاوری با بیان اینکه تنها یک یا چند دستگاه وظیفه اجرای شعار سال را بر عهده دارند، گفت: نمی توان به رسیدن به نتیجه مطلوب امیدوار بود و اگر سایر ارگان ها و سازمان ها برای تحقق آن احساس وظیفه نکنند ممکن است محقق نشود. انسجام لازم. .

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت قانونی و توان نیروی انسانی این سازمان می تواند سرمایه گذاران حوزه کشاورزی را شناسایی و فرش قرمز را بر سر راه آنها پهن کند و زمینه حضور آنها را در استان فراهم کند، تنها این مسیر باید اعمال نظر را حذف کند. غیر کارشناسی، بوروکراسی اداری، اقدامات بازدارنده، ادغام قوانین و دستورالعمل ها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید