گلمرضا تاجگردون بالاخره سند + را شناخت


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814562

نماینده اخراجی و احراز صلاحیت مجدد گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در صفحه مجازی خود به موضوع جالبی اشاره کرد که در آن می توان به نوعی تناقض رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ برخی خدماتشان به گونه ای است که هشت سال صادقانه و با صفا خدمت می کنند و یک بار هم جلوی دوربین نمی آیند اما در اینترنت که سرچ می کنی شیرزاده اش را پیدا نمی کنی. مدیر معروف قشقایی و رئیس بنیاد مسکن باشت پس از هشت سال خدمت صادقانه از کار برکنار شد که هر روستای باشت بر خدمت پاک او گواهی می دهد. خسته نباشی مرد خوب.”


f1144961 5d89 4db6 8871 6f61475ec4b0 خبر خاکستری

شاید گلمرضا تیگردون با کمی تامل در این ماجرا به این نتیجه برسد که از این ترفند برای تمجید از این مدیر استفاده کرده است اما اگر همین موضوع را برای این نماینده اخراجی بررسی کنیم متوجه می شویم که او علاقه زیادی به دوربین دارد. و معمولاً هر جا که علاقه داشته باشد جلوی دوربین ظاهر می شود و راه حل ساده آن جست و جو در اینترنت است که در آن می توان انواع عکس های گلمرضا تاجگردون را در موقعیت ها و مکان های مختلف مشاهده کرد. حال سوال این است که تکلیف کسانی که مدام جلوی دوربین هستند چه می شود؟ آیا خدمات آنها تمیز است؟ چرا تایگاردون گاهی جلوی دوربین ظاهر می شود؟ پاسخ او به این تناقض چیست؟

تصاویر زیر حاصل جستجوی ساده «غلامرضا تاجگردون» در اینترنت است که تنها گوشه ای از تصاویر تاجگردون است:

c91f8a41 28d3 4e60 a15e 4cb3ae44b095 خبر خاکستری

خبرنگار: شیخ ممو
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید