چرا مغازه دار کرد عذرخواهی کرد؟


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915519

براندازان در صدد ایجاد شکاف بین مردم و ایجاد دو قطبی در نارضایتی موجود در قعر جامعه بد هستند و مردم را در مقابل هم قرار می دهند، همانطور که در حمله به یک مغازه دار کرد پس از سفر رئیس جمهور به کردستان مشاهده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، محسن پیرهادی در یادداشتی با عنوان «چرا یک مغازه دار کرد عذرخواهی کرد» نوشت: این روزها التهابات فروکش کرده و ناکامی جریانات ضد مردمی در پیشبرد پروژه های خود از براندازی تا تجزیه ایران، اکنون در حال رخ دادن است. مورد بحث قرار گرفت تا شکاف ایجاد شود مردم و ته جامعه تنزل پیدا کرده اند و با ایجاد دو دستی و دوقطبی در بین مردم سعی در برهم زدن آرامش برقرار شده کشور دارند و در چارچوب این فضا باز هم هستند. توطئه علیه ایران و برهم زدن آرامش مردم.

متن کامل یادداشت نماینده مردم تهران در شورای اسلامی به شرح زیر است:

«چرا مغازه دار کرد عذرخواهی کرد؟

در هفته های گذشته، کشور روزهای خشونت آمیزی را پشت سر گذاشته است. آخرین بازدم های این التهاب هنوز دامن برخی از اقدامات و روندها را نشان می دهد. رئیس جمهور چند روز پیش در اقدامی ستودنی راهی کردستان شد، استانی که در ناآرامی های اخیر به محلی تبدیل شده است که مخالفان و براندازان قدرت خود را در آن نشان داده اند. حجت الاسلام رئیسی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور دست به دامان مردم کردستان شد و اقدامات قابل تحسینی انجام داد. حضور ایشان در مجلس علما و روحانیون شیعه و سنی و بازدید وسواس گونه ایشان از بازار سنندایی و گفتگوی مستقیم با مردم از جمله آنهاست.

تدابیری برای تضمین صلح و جلب رضایت مردم ستمدیده که شاهد تبلیغات رسانه ای شورشیان در مورد تداوم هرج و مرج و ناامنی در کردستان بودند، طراحی شده است. تبلیغاتی که بر اساس شبکه های مجازی و ماهواره ای به شدت در خارج از مرزها انجام می شود و نسخه کوچکی از آن در داخل مرزها توسط جذب کنندگان آنها به تصویر کشیده می شود، هر چند اساس این موج سواری در هفته های گذشته باعث اعتراضاتی به حق مردم برای ابراز نارضایتی شده است. در مورد برخی مسائل اجتماعی و اقتصادی بود، اما ناآرامی‌های ماندان باعث ایجاد هرج و مرج و بی نظمی در دو طرف این اعتراضات مدنی شد، به طوری که بر اساس اعلام شورای امنیت ملی، 200 نفر از هموطنان در جریان این اغتشاشات کشته و شکنجه شدند.

التهاب فروکش کرد و ناکامی جریان های ضد مردمی در پیشبرد پروژه های خود از براندازی تا تجزیه ایران، اکنون به بحث ایجاد شکاف بین مردم و کف جامعه رسید. مستقر در کشور و در چارچوب این فضا برای توطئه مجدد علیه ایران و برهم زدن آرامش مردم. پروژه ای که از تاریخ تحریم تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد و با مانوری از شادی های کوچک خیابانی در پاسخ به باخت تیم ملی توسط فوتبال انگلیس و آمریکا آشکار شد. پروژه ای به دور از شور و شوق و میهن پرستی ایرانیانی که حامیانش اندک و اندک هستند. چرا که رقصیدن با پرچم انگلیس و آمریکا – دو کشور استعماری با رزومه سیاه کودتا در ایران – در مقابل شکست تیم ملی کشورمان از هویت و تاریخ ایران دور است.

براندازان در صدد ایجاد شکاف بین مردم و ایجاد دو قطبی در نارضایتی در کف جامعه بد و ایجاد رویارویی مردم با یکدیگر هستند که در حمله به یک مغازه دار کرد پس از سفر رئیس جمهور به کردستان مشاهده شد. . حملات بی وقفه ای که این هموطن عزیز را مجبور به ضبط ویدئوی عذرخواهی کرد تا مغازه و خانواده اش را از آتش و نفرت کودتاچیان در امان نگه دارد. به این دلیل که او به رئیس جمهور که در بازدید از بازار سنندج از مغازه وی نیز دیدن کرده بود، مقداری شکلات تعارف کرد.

نکته مهمی در حوزه تهدید مغازه دار کُرد نهفته است که بر متن روایت حاکم است و آن اینکه اگر مردم کردستان از نظام جمهوری اسلامی خشم دارند چرا در نشست علمای شیعه و سنی خود را نشان ندادند. و روحانیون و این دیدار در اوج صمیمیت بود.و میهمان نوازی رئیس جمهور برگزار شد؟ اگر در کردستان خشم نسبت به مهمان نوازی وجود دارد، چرا از علما و روحانیون اهل سنت به خاطر خوش رفتاری و میهمان نوازی انتقاد نشده و تهدید به مرگ و آتش زدن خانه و جانشان نشده است؟

روایت واقعی ماجرا تلاش مفتضحانه براندازان و فریادهای مجازی آنها برای ایجاد و ایجاد دوقطبی در بین مردم است. در این دوقطبی، صادقانه بگویم، مردم نقشی ندارند و این در برخی کشتارها و آتش زدن چندین خانه و مکان عمومی که سرمایه خود مردم است، نشان داده شده است.

روایت واقعی روابط جمهوری اسلامی و کردستان همان قابی است که رئیس جمهور را در جمعی خندان و دوستانه از علمای شیعه و سنی و تقلید رئیس جمهور از امام جماعت اهل سنت در نماز به تصویر می کشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید