انتقام مغازه دار از خانواده یکی از مشتریانش آبروی او را در شیراز برد.

انتقام مغازه دار از خانواده یکی از مشتریانش آبروی او را در شیراز برد.

رئیس پلیس فتای فارس از شناسایی و دستگیری مرد میانسالی که با ارسال پیام های تهدیدآمیز در شبکه های اجتماعی همسر و خانواده شاکی را مورد آزار و اذیت قرار می داد، خبر داد.

سرهنگ امیرحسین سلیمانی اظهار داشت: در پی هدف قرار دادن مردی 40 ساله که به پلیس گزارش داد; گویا فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب نادرست و تهدیدآمیز در یکی از شبکه های اجتماعی قصد بدنام کردن وی و خانواده اش را دارد که رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس از حضور شاکی پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با جمع آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، در نهایت متهم شناسایی و به این پلیس احضار شد.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه متهم یکی از دستفروشان محله محل سکونت شاکی بود، گفت: در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد. اما پلیس پس از آشنایی با مدارک و مدارک جمع آوری شده توسط کارشناسان، به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام خود را مشکلاتی که با شاکیه و خانواده وی داشته است، اعلام کرد.

سرهنگ سلیمانی افزود: بر اساس قانون هرگونه توهین، توهین یا به اشتراک گذاری تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به دنبال دارد، بنابراین رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ویژه در شبکه های اجتماعی.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در قسمت گزارش عمومی و یا از طریق شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید