دشمن با اقدامات پوچ تلاش می کند آبروی ایران را خدشه دار کند/ نیروهای حزب الله همه ناآرامی ها را خنثی می کنند


ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901112

حیدری بیان کرد: امروز با اتحاد نیروهای حزب الله در ایران همه قیام ها خنثی شده است و به برکت خون پاک شهدا راه جمهوری اسلامی ایران تا قیامت ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید حیدری مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به تحرکات روزهای گذشته در سطح اجتماعی اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی در سطح اجتماعی بوده ایم که این نشان دهنده است. نیروهای استکباری که دست دشمنان جمهوری اسلامی ایران را آشکار کرده اند.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: اقدامات پوچ توسط گروهک های ضد انقلاب برای لطمه زدن به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد. دشمن مستقیم و کاملاً شفاف برای اجرای نقشه های خود و برانگیختن مردم علیه نظام، جنگ شناختی را علیه ایران به راه انداخته است.

حیدری افزود: امروز با اتحاد نیروهای حزب الله در ایران، همه قیام ها خنثی شده و به برکت خون پاک شهدا راه جمهوری اسلامی ایران تا قیامت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دولت جدید در زمان آیت الله رئیسی با روحیه جهادی و مردمی به مردم خدمت می کند. دولت اولویت خود را اتکا به مردم قرار داده است در حالی که در گذشته تکیه بر کده داشت.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر گفت: از بدو تأسیس دولت و استاندار جدید، با رویکرد مسئله محور اجرای اهداف نظام در تاریخ بوشهر برای مدیریت جامعه با حمایت ها در اولویت بوده است. از مردم

حیدری با بیان اینکه مدیران باید اقدامات و دستاوردهای دولت را با نوآوری دنبال کنند، خاطرنشان کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری درباره جهاد بعدی، معتقدیم دستاوردهای دولت دستاوردهای نظام است که باید برای مردم دنبال شود.

وی توضیح داد: دولت انقلابی آمد که بگوید ما حاصل انقلاب هستیم. ما معتقدیم که حائل بین دولت و مردم باید برداشته شود و دولت خدمتگزار ملت است. امروز نقطه شفای جامعه، حکومت جهادی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید