اقدامات قدرتمند سپاه در حمله به عین الاسد عظمت آمریکا را خدشه دار کرد.

ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798696

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امانولا علیمرادی گفت: پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران آمریکا در پایگاه عین الاسد یک حمله نظامی موثر و مهمتر از آن ضربه به عزت ابرقدرت آمریکا و تضعیف حیثیت دولت ظالم و مستکبر آمریکا بود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علی مرادی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به سالگرد حمله جمهوری اسلامی ایران به پایگاه عین الاسد در سحرگاه 18 دی ماه دو سال پیش، با تاکید بر اینکه یومولا روزی است که دست خدا در حوادث دیده می شود، گفت.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه ملتی با چنین قدرت و قدرت معنوی بر مستکبران و زورگویان جهان ضربه بزند نشان دهنده دست قدرت الهی است و این روز بزرگ نیز از روزه های خداوند است. روزها.

وی گفت: حضور ده ها میلیونی مردم در تشییع و تجلیل از شهید سلیمانی نیز از ایام الله است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی معروف ترین و قوی ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در کل منطقه باعث شرمندگی دولت ننگین آمریکا شده است. چرا که در قتل این شهید دلاور رسما اعلام کردند «ما تروریست هستیم» و این رسوایی آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به آمریکایی ها در پایگاه عین الاسد یک حمله نظامی موثر و مهمتر از آن ضربه به عزت ابرقدرت آمریکا و تضعیف حیثیت و استکبار بود. دولت آمریکا و مجازات اصلی آنها اخراج از منطقه و اگر خدا بخواهد است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تجلی قدرت الهی در پاسخگویی عظیم سپاه حاصل تلاش خالصانه است و هر کاری که خالصانه باشد خداوند برکت می دهد و آن را توسعه می دهد و برکت خود را به همه می رساند و باعث می شود. بادوام.”

وی گفت: این ملت و کشور عزیز نه تنها از نظر نظامی، بلکه در ابعاد اقتصادی، علمی و فناوری که پشتوانه تحقق این هدف، حضور و صبر ملت در صحنه و تلاش بی‌رحمانه است، تقویت خواهد شد. مقامات. «و مردم.

وزیر امور خارجه گفت: به فضل الهی این ملت و کشور در آینده نزدیک به جایی خواهد رسید که دشمنان حتی جرات تهدید او را نداشته باشند. شکست عناصر تروریستی مانند داعش و امثال آن در سوریه و عراق؛ اما آمریکایی ها که جرأت نداشتند در جنگ در مقابل او بایستند، به دعوت دولت عراق در فرودگاه عراق ناجوانمردانه به او حمله کردند و خون پاکی بر او و یارانش ریختند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی گفت: سرنوشت روشن منطقه نجات از سلطه استکبار آمریکا و رهایی فلسطین از سلطه بیگانگان صهیونیست و تلاش ملت ها، زمان تحقق این مهم است. هدف باید نزدیک تر باشد.”

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جهان اسلام باید خط شکن را بشکند و با علمای دین برای کشف راهکارهای اسلامی در سبک زندگی نوین اسلامی و همکاری دانشگاه های اسلامی برای ارتقای علم و فناوری و سازندگی متحد شود. پایه های یک تمدن جدید و هماهنگ کننده رسانه های اسلامی برای عمل.

وی ادامه داد: اصلاح ریشه فرهنگ عمومی و ارتباط نیروهای مسلح اسلامی برای پرهیز از جنگ و تجاوز در منطقه و رابطه بازارهای اسلامی برای خارج کردن اقتصاد این کشورها از سیطره غارتگری و شرکت های مسافرتی افزایش می یابد. هم زبانی، همدلی، اتحاد و دوستی باعث افزایش وحدت و پرهیز از تفرقه می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید صفحه جدیدی را باز کند و وجدان ها و دل های مومنان را بیدار کند و اعتماد به نفس ملت ها را بیدار کند و به همگان بفهماند که تنها راه نجات ملت ها تدبیر و استقامت است و نه ترس از دشمن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید