مردم چهارمحال و بختیاری با کسانی روبرو هستند که وجهه نظام را خدشه دار می کنند


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840174

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد گفت: مردم هیچ حرکتی غیر از انقلاب را قبول ندارند و برایشان جایگاه انقلابی بسیار مهم است و با آسیب رساندن به نظام مواجه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه خداوند در قرآن بر استقامت تاکید کرده است، گفت: بایستیم و صادقانه مقاومت کنیم، یاری خداوند حتمی است زیرا الهی است. موعود و اهل ایمان تنها نخواهند ماند.



نکونام با اشاره به دو گناه گناه و ناسپاسی گفت: باید شکرگزار نعمت های بی شمار خداوند باشیم.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهمترین و بزرگترین نعمت الهی دانست و گفت: این نظام در دنیا به محور مقاومت تبدیل شده است و جهان مستضعف همه امید به این نظام دارد و دنیای ستمشاهی از این نظام می ترسد و تلاش می کند. تا آن را نابود کند.»

نکونام مردم چهارمحال و بختیاری را مردمی استانی و متعهد به نظام خواند و گفت: مردم استان از اول انقلاب تا کنون تعصب داشته و دارند که انقلابی هستند و انقلابی مانده اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر چهارمحال و بختیاری و اغتشاشات، گفت: .

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مردم را از متخلفان جدا کرد و گفت: مردم از هیچ حرکتی غیر از انقلاب حمایت نمی کنند و برایشان جایگاه انقلابی بسیار مهم است و با آسیب رساندن به حیثیت نظام مخالفت می کنند.

نوکونام انحراف در دین و اسلام را حیله دشمن خواند و گفت: امام راحیل نشانه مردم و نخبگان اسلام را در خطر خواند تا مردم را از خواب بیدار کند تا بدانند چگونه و با چه ترفندی سعی در تضعیف نظام دارند. سیستم و سیستم واقعی آنطور که آنها می خواهند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد و همه شرایط موجود را قبول دارند، گفت: برخورد با مشکلات اقتصادی باید کم و بیش باشد اما سوال اصلی این است که چگونه با آن برخورد کنیم و اعتراض کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جهاد بسم الله از اول اسلام برای تاریخ و مردم نبوده بلکه مصداق جهاد امروز در عرصه مبارزه با آمریکا و نیروهای مسلط است. همه بدی ها زیر دست آمریکاست و باعث اختلاف می شود.

وی شیطان اعظم یا آمریکا را واقعیت دانست و گفت: جهاد با شیطان بزرگ و مفاسد او جهاد فی سبیل الله است و جهاد امروز مصداق مقابله با این بدی هاست.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه آمریکا باید با سران عناصر داخلی در داخل کشور متحد شود، تصریح کرد: درونگرایان شیطان صفت دو دسته هستند که برخی فریب خورده اند که با حرف و روشنگری متوجه می شوند. یک سری افراد خوداشتغال و آموزش دیده در کشورهای مختلف در جاهای مختلف کار می کنند و با جدیت و سازماندهی تلاش می کنند تا به نظام اسلامی آسیب برسانند.

وی لزوم ایستادگی در برابر اشرار را حضور مؤمنان دانست و گفت: جهاد با آنان بسم الله است و مصداق آیه جهادی ایستادگی در برابر اشرار داخلی و خارجی است.

نوکونام با بیان اینکه کسانی که دشمنان خود را تقویت کرده اند و به منافع بیرونی پایبند هستند باید منتظر عذاب الهی باشند، گفت: اینان فاسقانی هستند که از مومنان جدا شده اند و ایشان در قرآن بر این امر تاکید ویژه دارند.

امام جمعه به بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم خط خود را از اغتشاشات جدا کرده اند و همواره مطالبات خود را منطقی بیان و بیان می کنند اما هرگز به ضرر بیت المال، شهر و دیار خود آسیبی نخواهند دید. “

وی خاطرنشان کرد: متقاضی هیچگاه حوزه علمیه امام صادق(ع) و پایگاه های بسیج محل تجمع حوان ها را به آتش نمی کشد و صف خود را از آنان جدا می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید