برخی به دنبال خدشه دار کردن روابط وزیر ورزش و فدراسیون دوومیدانی هستند


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844262

هیچ وقت فضای دیگری بین فدراسیون دوومیدانی و وزیر ورزش با رابطه پدر و پسری ایجاد نمی شود

فدراسیون دوومیدانی با صدور بیانیه ای به آخرین حواشی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون درباره حواشی ایجاد شده در رابطه با ارتباط فدراسیون دوومیدانی با وزیر ورزش و جوانان اطلاعیه ای صادر کرد.

در بیانیه فدراسیون دوومیدانی آمده است: در ابتدا لازم به ذکر است که این فدراسیون بیش از هر شخص حقیقی و حقوقی به جایگاه، گذشته و عملکرد دکتر سیدحمید سجادی آگاهی دارد. این فدراسیون هرگز فراموش نخواهد کرد که وزیر ورزش و جوانان امروز مرد روزهای سخت دو و میدانی است. مردی که در محال ترین روزهای کشور و با همه سختی ها برای به اهتزاز درآوردن پرچم میهن عزیزمان بارها در عرصه های بین المللی و آسیایی برای درخشش نام ایران و ایرانی بر قله های سربلندی به رقابت پرداخته است. جایگاه سیدحمید سجادی در دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران غیرقابل انکار است و حتی از نظر فنی همین بس که پس از گذشت سالها تعدادی از رکوردهای ملی دو و میدانی همچنان در اختیار این قهرمان ارزنده و پیشکسوت ورزش کشور است.

وزیر ورزش حتی یک روز پس از تصدی این سمت در جمع کثیری از اهالی ورزش حاضر شد تا از نزدیک با قهرمانان و ورزشکاران دیدار کند. او با تمام وجود با عرق و علاقه نشان داد که با تمام وجود می خواهد در این رشته مادرش به ورزشکار کمک کند.

اما در زمینه های ایجاد شده در روزهای اخیر که سودگرایان; هر فردی به نوبه خود آنها را به ماهیگیری در این آب گل آلود تشویق کرده است و آن را به هر شی متفکری منتقل می کند و آن را از کاه کوه می سازد تا به راحتی به اهداف خود برسند.

لازم به ذکر است که احتمال اختلاف نظر بین تمامی افراد جامعه و یا حتی خانواده وجود دارد. از بسیاری جهات، اختلاف نظرها ممکن است روند رو به رشدی ایجاد کرده و منجر به ظهور یک بدن یا گروه شده باشد.

امروز تا زمانی که برادری و رابطه پدر و پسری را احساس کنید، دیگر فضایی بین فدراسیون دوومیدانی و وزیر ورزش وجود نخواهد داشت. البته اختلاف سلیقه نمی تواند اعضای خانواده را در هم بشکند و این فدراسیون بر خود لازم می داند این مطلب را بیان کند و در راستای توسعه ورزش با جناب وزیر محترم اعلام کند تا از ورود افراد سودجو و تجلیل جلوگیری شود. تحقیر این روابط به دنبال تصمیم گیری برای خود، جلوگیری از.

قطعا این فدراسیون با توجه به تجربه طولانی وزیر ورزش و جوانان در چارچوب اهداف، سیاست ها و نظرات حرکت خواهد کرد و هیچ گاه زمینه ای برای قلدرها ایجاد نخواهد کرد و بین خود و وزیر ورزش شکاف ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید