«جوانان» بهترین ذخایر کشور هستند/ مشکلات اقتصادی نباید ایمان مردم را خدشه دار کند


ساعت: 18:15
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878237

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه بهترین ذخایر کشور را جوانانی دانست که دشمن می خواست آنها را به انواع مواد مخدر صنعتی آلوده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، نماز عبادت سیاسی این هفته جمعه 2 تیر 1401 به امامت آیت الله علما در مسجد اعظم کرمانشاه اقامه شد.


«تقوا» سرمایه انسانی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های این هفته ضمن توصیه به همگان به تقوای الهی گفت: تقوا سرمایه انسانی است، واقعیت این است که انسان به سعادت و رستگاری نیاز دارد و برای رسیدن به این امر. ، اخلاق رذیلت باید خودت را بگیر.

آیت الله علما افزودند: باید از حرام دوری کرد، تربیت شد. زیرا بزرگترین دشمن روح انسان است.

فرمود: از خصوصیات مؤمن است که پیوسته ذکر شود، در همه چیز تقوا و بندگی خدا داشته باشد و در این راه رشد کند و هر که باشد دل و جانش نورانی می شود.


25 ذی القعده در روز قیامت; روزی پر از مهربانی و برکت

آیت الله علما در بخشی دیگر از سخنان خود به روز بیست و پنجم ذی القعده در روز ذوالارض اشاره کرد و افزود: این روز، روزی پر از خیر و برکت است و مردمی که در این روز عبادت می کنند. سطح بندگی خود را بیش از دیگران بالا می برند.«برای روز قیامت اعمالی در کتاب شریف مفاتیح الجنان آمده است، ضمن بیان فضایل خاص او.


بهترین ذخایر کشور جوانان هستند

وی به 14 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: بهترین ذخایر کشور جوانانی هستند که دشمن می خواهد آنها را به انواع مواد مخدر صنعتی آلوده کند.

حاطب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بحث مواد مخدر جنبه سیاسی دارد، تصریح کرد: همه کارکنان، نهادها و ارگان های مختلف و همچنین خانواده ها برای نجات جوانان از این بلای خانمان سوز تلاش کنند.

وی در ادامه سخنان خود به 6 تیر 1360 اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام در مسجد ابودر قصد کشتن امام خامنه ای مسلمان را داشتند.

آیت الله علما گفت: 7 تیر سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از شخصیت های عالی رتبه کشور است که دشمنان به قصد براندازی نظام انجام دادند. اما امام بزرگوار به نظام رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: تایر 7 روز قوه قضائیه اعلام شده است و قوه قضاییه یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و مسئولیت اجرای و اجرای عدالت در قبال مردم را بر عهده دارد.


نقشه دشمن تضعیف ایمان و امید مردم است/ شهدا مظهر ایمان و امید هستند

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری تصریح می کند: نقشه دشمن تضعیف ایمان و امید مردم و آوردن ناامیدی و کشتار برای مسئولان است.

آیت الله علما همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند: شهدا مظهر ایمان و امید هستند، افزودند: تضعیف امید، بیهودگی، بن بست و اینکه مسئولان بلد نیستند کشور را اداره کنند. از جمله اقدامات مخرب ایران است.

وی با اشاره به تعبیر امام اعظم عشایر که از آنها به عنوان ذخایر کشور یاد می شد، گفت: امروز بی میلی ایران و اسلام از تکیه بر جنگ نرم، لذا همه آحاد ملت از جمله عشایر نیازمند فرهنگی هستند. امور و محصولات.”


مشکلات اقتصادی و گرانی نباید ایمان مردم را خدشه دار کند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه 8 سال جنگ تحمیلی و مشکلات آن را تحمل کرده ایم، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و گرانی نباید ایمان مردم را ضعیف کند، این تحریم ها و گرانی ها از قبل وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید