حمایت از قدس شریف و همبستگی با آرمان فلسطین، نقشه های استکبار و حامیان آن را خدشه دار می کند.


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835005

حجت الاسلام والمسلمین شاهروحی گفت: حمایت از قدس شریف و همبستگی با آرمان فلسطین، نقشه های مستکبر و حامیانش را برهم می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

شکوه الزی اسری ببد من المسجد لیله الحرام به الاقصی المسجد الزی برکنا حوله لنریه من یتنا عنه هو السمی بصیر.

روز جهانی قدس، روز تبلور ایمان و روز توجه و توجه امت اسلامی و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مسئله قدس شریف است. روزی که حمایت قدس شریف و همبستگی مومنانه مردم با آرمان فلسطین، نقشه های مستکبر و حامیانش را برهم زد و تلاش های سازشکارانه برای فراموشی مسئله فلسطین را ناکام گذاشت.

امروز بیش از هر دوره دیگری میوه ها و نهال های کاشته شده توسط امام خمینی (ره) در منطقه و محور مقاومت کشف شده است.

استکبار جهانی و یاران منطقه ای آنها می دانند که جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت با این درایت و درایت مسئله فلسطین به خواست جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و فرزند منطقه را نابود خواهد کرد. کشتن رژیم به عنوان اربابان خود.

ملت انقلابی ایران و مردم آزاده جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود در قبال مستکبران، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می زنند.

از مردم استان لرستان می‌خواهم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و ضمن اعلام بیعت با آرمان‌های امام راحل که فرمودند قدس از آن مسلمانان است و مطیع اوامر هستند. توصیه های مقام معظم رهبری و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های مظلوم و ابراز نفرت از نظام سلطه و اشغالگری و پاسداری از قدس شریف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید