باید برای توسعه گلستان اقدام کنیم/ مسئولان نباید اقدامات قرارگاه حاتم را خدشه دار کنند


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908953

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دستیابی به توسعه و تکمیل پروژه مستلزم دوندگی است و مردم ما در آینده ما را برای اجرای پروژه ها و برنامه هایی که منجر به توسعه استان می شود قضاوت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی مالک شاهکوهی در نشست قرارگاه حاتم انبیا با نمایندگان استان گلستان در خصوص آخرین پیشرفت پروژه ها در استان گلستان اظهار داشت: از حسن توجه استاندار گلستان قدردانی می کنیم و ایشان عمیقا به حضور قرارگاه در استان اعتقاد دارند. . همه ما از تاریخ استان اطلاع داریم و پروژه هایی در استان قرارگاه خاتم در حال اجراست، هیچ پیمانکاری توانایی این کار را ندارد و توسعه استان نیازمند همکاری با قرارگاه خاتم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که داریم و بدهی به دارایی های قرارگاه، درخواست ما این است که اقدامات این مجموعه در استان تضعیف نشود.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: مردم با اجرای طرح های اردویی نسبت به اقدامات ما در استان امیدوار شده اند و بیشتر این پروژه ها جزو مطالبات مردمی است.

وی گفت: از کارفرمایان استانی می خواهیم که اگر با کمپ قرارداد می بندند به این معنا نیست که کمپ از جیب خود پرداخت می کند، بلکه کمپ تنها پیمانکاری است که از جیب خود پرداخت می کند و منتظر دولت نباشند. اعتباراتی که پروژه بسته نشود».

این مسئول تاکید کرد: در صورت بروز مشکل در هلدینگ حتما باید با استاندار گلستان تماس گرفته شود و تا زمان بندی این پروژه ها پیگیری می شود.
ملک شاهکوهی افزود: علاوه بر پیمانکاران، نزدیک به 1000 نفر از مردم گلستان نیز توسط قرارگاه حاتم پرداخت می شوند و باید برای تامین اعتبار این پروژه ها تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق توسعه و تکمیل پروژه هه نیازمند دوندگی است و مردم ما در آینده ما را برای اجرای پروژه ها و برنامه هایی که منجر به توسعه استان می شود قضاوت خواهند کرد.

این مسئول تاکید کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم پشت پروژه های استان بنشینند و این پروژه ها به راحتی انجام نمی شود و باید مدیریت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید