تلاش قرارگاه حاتم الانبیاء برای رفع موانع توسعه گلستان


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908941

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد؛

هوش السادات بیان کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر برای رفع نیازهای استان اقداماتی را تدوین کنیم و گلوگاه هایی را که مانع توسعه در استان می شود برطرف کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سید حسین هوش السادات در نشستی در قرارگاه خاتم انبیا با نمایندگان استان گلستان در خصوص آخرین پیشرفت پروژه ها در استان گلستان گفت: بحث سد نرماب کار بزرگی است که در استان انجام شده است و ما خودمان را انجام خواهیم داد. بهترین کار این است که بتوانیم هر چه زودتر این سد را به پایان برسانیم.” ما آبگیری را انجام می دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر ته نشینی مخزن سد انجام شود و بتوانیم از سرمایه گذاری انجام شده در استان حفاظت کنیم و با تخلیه مخزن سد و با انجام سایر اقدامات، استان می تواند به راحتی بر استرس ورودی آب غلبه کند نرماب پروژه مهمی است و امیدوارم در استان با جدیت دنبال شود.

هوش السادات گفت: اخیرا تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه زهکشی در سه استان شمالی کشور منعقد کرده ایم و منابع آن نیز شناسایی شده است و امیدواریم با این امر بتوانیم کشاورزی را در این منطقه تحریک کنیم. پروژه

وی افزود: این قرارگاه در جمع آوری فاضلاب کارنامه خوبی دارد و در فاضلاب اهواز به دلیل بالا بودن آب های سطحی و وضعیت زمین اردوگاه پس از سفر رئیس جمهور و دستورات آیت الله توانست به خوبی کار کند. رئیسی و در آن زمان رئیس جمهور گفت که باید اقدام کنیم و این پروژه از روش های جدید استخراج زیرزمینی و غیره استفاده می کند که در شهرهای شمالی هم می توانیم از آن استفاده کنیم.

این مسئول به پارک هزارپیچ گرگان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تامین منابع هر چه زودتر این پروژه را به اتمام برسانیم.

هوش السادات افزود: در منطقه خلیج گرگان، قرارگاه وارد میدان شد، ابتدا باید تدارکات و جابجایی دستگاه ها را انجام می دادیم که زمان زیادی را به خود اختصاص داد و با انتقال دستگاه، کار انجام شد. سرعت خوبی به دست آورده است و امیدواریم هر چه زودتر این کار به پایان برسد.» به رضایت مردم برسد.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری را برای مردم عزیز در استان ارائه کنیم و در کنار سایر ادارات در استان سازی نقش آفرینی کنیم و اقداماتی را برای رفع نیازهای استان و رفع موانع مانع توسعه توسعه دهیم. در اسرع وقت در استان بیا درستش کنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید