تشریح اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حادثه کلانشهر آبادان


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841940

معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت؛

عباس معظمی گفت: با جهادگران و تلاش دلسوزانه همکاران و مردم به آخرین ساعات عملیات آواربرداری رسیدیم تا بتوانیم به پیکر مطهر جانباختگان برسیم و به خانواده های داغدار و داغدار آبادان دلداری بدهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس معظمی، معاون ایمنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به رهیاب گفت: تشکیل و بلافاصله به آبادان اعزام شدند.

وی افزود: در ابتدا با راه اندازی کارگاه، تجهیزات تنکو و اروندان توسط موسسات اصطبل سازان ایجاد شد و لیفتراک، لودر، کامیون و نیروهای متخصص منتقل شدند.

معاون ایمنی ساخت و ساز معاون خاتم الانبیا گفت: از آن زمان تاکنون جلسات کارشناسی متعددی با سایر دستگاه ها مانند جامعه مهندسین آبادان، شهرداری، ستاد بحران و استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شده است. “

معظمی ادامه داد: در نهایت مهندسان و کارشناسان حوزه مهندسی مواد منفجره پس از بررسی جوانب کار به این نتیجه رسیدند که به دلیل شرایط ساخت و ساز و حضور مردم محلی در منطقه امکان وقوع انفجار در محل وجود ندارد. ”

وی افزود: در نتیجه تقسیم کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با همکاری قرارگاه کربلا با سردار شاهوارپور فرمانده سپاه و سردار هادم الشهدا فرمانده سپاه خوزستان، ساختمان هایی را که در آستانه بود تخریب کردند. تخریب؛ انجام شده.

معاون ایمنی سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: با تلاش جهادی و دلسوزانه همکاران و مردم به ساعات پایانی عملیات آواربرداری رسیدیم تا به پیکر مطهر جان باختگان رسیده و تسلیت عرض کنیم. قربانیان، خانواده‌های داغدار و داغدار آبادان.»

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید