تهیه و توزیع 200 هزار بسته معیشتی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران (ص)


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810724

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 38 هزار بسته لوازم التحریر توسط این قرارگاه تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری النشره ، مراسم اهدای جوایز 200 هزار بسته معیشتی تهیه شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور فرمانده خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد. . ) قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: خود جامعه درگیر محرومیت زدایی است.

سردار هوش السادات گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برنامه هایی است که همواره در شعاع 70 کیلومتری کارگاه های سازندگی قرارگاه محرومیت زدایی را اعمال می کند.

وی افزود: در همین راستا به مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه و در آستانه روز پاسدار 200 هزار بسته معیشتی از اقلام مرغوب و معتبر به نیازمندان تحویل خواهیم داد. این بسته ها توسط قرارگاه خاتم تهیه شده و قرار است 38 هزار بسته لوازم التحریر توزیع شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی حاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 650 واحد مسکونی برای اعضای تحت حمایت سازمان بهزیستی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه ساخته شد. که اکثر آنها تا پایان سال تحویل داده می شود.

سردار حوش السادات ادامه داد: همچنین در راستای تدابیر مقام معظم رهبری 500 بسته جهیزیه با اقلام با کیفیت تهیه و توزیع شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارگاه خاتم با دریافت نفت خام به جای مطالبات دولت موافقت کرده است، گفت: قرارگاه خاتم بابت مطالبات خود از دولت نفت خام دریافت می کند و بخشی از آن را به سازمان های قانونی دارای مجوز فروش می فروشد. این منابع برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و اختصاص بخشی برای تکمیل پروژه ها به قرارگاه خاتم منتقل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید